Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.

Allereerst aan iedereen van het Team .

Een Gelukkig en Hoopvol 2014.

Nu mijn Vraag:

Ik heb mij een Laptop medion aangeschaft met window 8.1 op,maar ik vind dat een moeilijk Programma.

Zou ik er Window 7 kunnen opzetten,en zo ja hoe moet ik daaraan beginnen.

Groetjes Sloeberkejos
 
Een geheugenlatje is best betaalbaar geworden. Dus een upgrade voor geheugen is zeker geen illusie. Tenzij je 100% zeker bent dat je die upgrade nooit gaat doen, zou ik toch ook voor een 64bit gaan. En zeker betreffende een nieuwe laptop. Oudere toestellen met weinig geheugen zijn idd het overwegen waard om eventueel nog een 32bit te installeren. Ik denk hier bijvoorbeeld aan de centrino reeksen of netbooks.
 
Hallo

ik ben aan het instaleren enik heb juist aangeklikt dat hij de updates mag instaleren en dan geeft hij een foutmelding kan de instalatiebestanden niet bijwerken sluit setup enstart de instalatie terug op als u window wil instaleren foutcode 0x0,
 
ISO bestanden kun je over het algemeen zien als een complete kopie van een Cd of Dvd in één bestand.
Er zijn soortgelijke bestandsformaten die zelfde werk doen als ISO, dat zijn: IMG, CCD, CUE/BIN, DVD, MDS/MDF en enkele andere, maar ISO is meest bekende formaat.
*in het kort is een iso een benaming van een beeldbestand van een dvd in dit geval gaat het nu over een Windows 7 home premium x64 bit welke jij dus nodig heb om je een opstartbare usb stick aan te maken ..
immers heb jij geen drive station om de Win7dvd te gebruiken !
 
Hallo

ik ben aan het instaleren enik heb juist aangeklikt dat hij de updates mag instaleren en dan geeft hij een foutmelding kan de instalatiebestanden niet bijwerken sluit setup enstart de instalatie terug op als u window wil instaleren foutcode 0x0,
Sloeperkejos hoe ben je hier begonnen:vraagteken:...geef je één gouden raad..denk dat je nog één pc hebt buiten de laptop..zo ja...wees geduldig...en Qtex zal je echt verder helpen dan hoor!heb al twee maal zo iets gedaan door Qtex;)
 
aangezien het een Medion is is het niet mogelijk om de secure boot uit te zetten ..
dit werd je eerder al meegedeeld en is het dus niet haalbaar om er de Windows7 op te zetten ...
tevens beschik je niet over een cd/dvd drive ..

**wat je wel kunt ..proberen!
is een nieuwe HD plaatsen die voorzien is van het besturingssysteem Windows7 (maar ook hier twijfel ik er dus aan ) omwille van de Secure boot .
 
**wat je wel kunt ..proberen!
is een nieuwe HD plaatsen die voorzien is van het besturingssysteem Windows7 (maar ook hier twijfel ik er dus aan ) omwille van de Secure boot .

Bijna juist. Een nieuwe ongebruikte HD plaatsen , en daarop windows7 installeren. Let wel op, een nieuwe HD plaatsen betekent dus ook dat de notebook moet geopend worden. Dit houd dan ook in dat je jouw garantie kwijt bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan