Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen.

Allereerst aan iedereen van het Team .

Een Gelukkig en Hoopvol 2014.

Nu mijn Vraag:

Ik heb mij een Laptop medion aangeschaft met window 8.1 op,maar ik vind dat een moeilijk Programma.

Zou ik er Window 7 kunnen opzetten,en zo ja hoe moet ik daaraan beginnen.

Groetjes Sloeberkejos
 
ook voor u de beste wensen ...

ik adviseer je om eerst eens de optie te overwegen om het Start menu Classic Shell te gebruiken ...
met dit tool verkrijg je het startmenu van Windows7 ( deze gebruik ik immers ook zelf op mijn Win8.1)

*wil je absoluut terug naar de Windows7 dan dien je eerst in de bios de Secure boot uit te zetten en op te starten vanaf de Win7 dvd (maar ik raad je dit niet aan ! ) probeer eerst de optie gedurende een paar dagen ...en ik ben er haast zeker van dat je dan met de Win8.1 blijft verder werken ...
is dit toch niet het geval helpen we je graag verder.
 
Even een toevoeging hier;
Je hebt wel een geldig installatie medium nodig van Windows 7, incl. een geldige licentie! Je kan dus niet de Windows 8 licentie gebruiken voor je Windows 7...
 
Hallo qtex hier ben ik weer.

Ik heb een laptop ([h=4]MEDION AKOYA P2211T 11,6 inch hybride tablet laptop[/h]Intel® Celeron® QuadCore Processor N2910, Windows 8.1, 11,6“ FULL-HD multitouch scherm, 500 GB HDD, 64 GB eMMC, 2 GB RAM, Intel HD, USB 3.0.En die zou ik dus graag op window 7 zetten
De laptop heeft geen cd speler,dus moet ik mijn window 7 schijf op een stick zetten denk ik of is dat zo niet. Wat moet ik nu doen om mijn window 7 er op te zetten.

Graag antwoordje aub

Groetjes Sloeberkejos
 
als eerste dien je dus over de licentie code te beschikken van een legale versie windows7 ?
heb je deze niet kun je dus niet verder ..en daarbij je moet eest nagaan of je ook de secure boot optie kunt uitzetten ..
er is al gebleken in een ander topic maar ook met een Medion dat dit dus niet mogelijk is ...om de Secure boot uit te zetten !
 
je heb dus een Windows 7 dvd met een legale licentie ...
daar jij nu geen drive station heb heb je dus 2 mogelijkheden .
1) je koopt of leent een extern usb drive station...
2)je gebruikt een iso bestand van de Win7 licentie welke jij in je bezit heb om een opstartbare usb stick aan te maken ...( maar aangezien je enkel de dvd bezit dien je een zuivere iso zien vast te krijgen !)
**immers kon je deze iso ook zelf aanmaken indien je dus over een drive station bezat ...dit is helaas niet zo !!

**over welke windows 7 gaat het hier dan?
het moet tevens de 32 bit versie zijn aangezien er maar 2GB vermeld word !
 
**over welke windows 7 gaat het hier dan?
het moet tevens de 32 bit versie zijn aangezien er maar 2GB vermeld word !

Waarom dat? 32 of 64 bits heeft betrekking op de proceesor en niet op het ram geheugen. 32 bits ondersteund maar tot 3,4 GB Ram.
Intel® Celeron® QuadCore Processor N2910 is volgens mij een 64-bits
 
daar spreek ik toch niet over..
het gaat hier er om dat er maar 2GB aanwezig is en je dan beter de 32bits installeert ook al is de processor 64bits !
 
Met Processor 64 Bit en 2GB Ram kun je Win7 64Bit draaien...heb het gedaan op desktop ...maar om toch beter te werken wel 2GB ram bijgestoken...
met mini laptop gaat het misschien ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan