Outlook Kader met tekst wanneer ik klik op link nieuwsbrief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik op een link klik in jullie Nieuwsbrief bv . " Acces-Mailen van uit Acces" krijg ik jullie adres te zien https:www.pc.tuts.be/threads/mailen-vanuit-acces242354/unread?new=1 klik of tik om de koppeling te volgen , dit allemaal in een rechthoekig kadertje .
Hoe kan ik voorkomen dat dit kadertje met tekst telkens tevoorschijn komt ? En dit is niet enkel in jullie nieuwsbrief . Het is in alle nieuwsbrieven die ik krijg .
 
Als ik met mijn muis over die link ga krijg ik die tekst te zien . Als ik er op klik opent de link . Maar dat is toch niet normaal als je met de muis over een link gaat , zonder te klikken dat je zo'n kader krijg vol met tekst .
 
Dus dit is normaal in bovenstaande reactie ? Een nieuwsbrief van Rentalcars . Als ik over een link ga , dus niet klik , verschijnt er een tekstkader van bijna 20 cm hoog . Kan dit op een of andere manier uitgeschakeld worden ?
 
Nee, dat kan niet uitgeschakeld worden omdat ... het een gewenste feature is.
Als je dit hinderlijk vindt is het voldoende je cursor van de link weg te bewegen.
 
Het heeft weinig zin dezelfde vraag maar te blijven herhalen en dezelfde antwoorden te krijgen : het is nu wel duidelijk denk ik.
Ik ga dan ook een slotje zetten op dit topic, hier valt verder niets meer over te zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan