Outlook Kader met tekst wanneer ik klik op link nieuwsbrief

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik op een link klik in jullie Nieuwsbrief bv . " Acces-Mailen van uit Acces" krijg ik jullie adres te zien https:www.pc.tuts.be/threads/mailen-vanuit-acces242354/unread?new=1 klik of tik om de koppeling te volgen , dit allemaal in een rechthoekig kadertje .
Hoe kan ik voorkomen dat dit kadertje met tekst telkens tevoorschijn komt ? En dit is niet enkel in jullie nieuwsbrief . Het is in alle nieuwsbrieven die ik krijg .
 
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat hij dit bedoeld met het rechthoekige kadertje met link.

Volgens mij is dit normaal, dat heb ik ook al vele jaren in als ik met niet vergis alle Browsers. Ik zou niet weten hoe dit te voorkomen is.

Als je op een link gaat staan, verschijnt er linksonder een kadertje met link.

link.jpg
 
Als het dat is, dan is dit inderdaad een feature !!! Handig bij het bekijken van 'verdachte' links zonder ze te klikken.
Want wat je in de tekst ziet staan is vaak niet de échte link, maar die zit erachter verscholen.

Dit rechthoekige onderaan is daarbij een hulp, die we voor geen geld van de wereld zouden willen missen.
 
dat vensterke waar jij Skippy naar verwijst is de taakweergave ..hinder dit je kan je dit via een rechts klik op de taakbalk uitzetten ..
ontvinkt gewoon de knop taakweergave weergeven . ik denk niet dat noliko dit bedoeld maar wat hij dan bedoeld is ook voor mij niet duidelijk .
 
@Qtex : heb je dit zelf geprobeerd ? Je uitleg klopt helemaal niet ... dit item 'taakweergave' schakelt in de taakbalk uiterst links gewoon de knop 1596107946352.png in of uit ...
Doet niks af aan dat balkje ...
 
over welk "balkje " heb jij het dan Philip want Skippy verwijst naar de "taakweergave" en dit staat hier wel degelijk uit of anders gezegd deze is niet meer aanwezig hier in de taakbalk .

Ashampoo_Snap_donderdag 30 juli 2020_13h24m59s_001_.jpg
nadat ik deze wederom aanvinkt in het rechter men komt deze weer te voorschijn ..
Ashampoo_Snap_donderdag 30 juli 2020_13h26m50s_002_.jpg
 
denkelijk was ik wat verstrooit en bedoelde noliko en zowel Skippy de url vensterke links onder indien je op een koppeling sta met je crusor ..
voor alle duidelijkheid heb ik deze in het geel gezet ..

Ashampoo_Snap_donderdag 30 juli 2020_13h32m36s_003_.jpg
 
Inderdaad, dat denken wij ook ... en het is volgens Skippy en mijzelf niet mogelijk dit uit te schakelen maar ook helemaal niet aan te raden, want prima voor het 'effe piepen' bij bedenkelijke links... houden én gebruiken !
 
Dit is standaard, maar zou maar mogen tevoorschijn komen als je eventjes met de muiscursor over de URL blijft staan.
Is zoals hierboven uitgelegd een veiligheidsfeature... je ziet waarop je klikt.

Enkele sites (zoals die FB hierboven) hebben van die lange URL's maar vaak/meestal is die een pak korter.

Hindert op geen enkele manier het klikken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan