Ik ben Quit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Meer dan 10 jaar beheerder geweest van Pctuts, in het begin onder de nick "Pluis" later onder de nick "Skippy".
Een hele leuke tijd gehad met mijn collega medebeheerder en medewerkers.
Ik heb vele medewerkers zien komen en gaan en de meeste huidige medewerkers zijn door mij voorgesteld als nieuw teamlid.
En nu lig ik er zelf uit. Een bijzonder gevoel, dat mij dan ook aan de andere kant totaal dan weer niet raakt. Maar dat zoiets nooit en te nimmer meer goed gaat komen is een feit.
Mensen kunnen er een mening over hebben, er zullen meningen zijn dat het mijn eigen schuld is, maar helpen is altijd mijn grootste intentie geweest op pctuts.
Of het nou om software of hardware ging of op het persoonlijke sociale vlak. Altijd had ik het luisterende oor en waar het mogelijk was ook de helpende hand.
Ook met de huidige Corona crisis waarschuwde ik op de gevaren, aan onze leden maar ook binnen het team. Dit is mij uiteindelijk noodlottig en fataal geworden als beheerder.
Inmiddels ben ik hele andere dingen gestart op het www waar ik mijzelf inmiddels voor 300% als een soort pitbull in zet.
Helpen zit in mijn genen, ik zal zeker nog vaak langs blijven komen op Pctuts dat ik tot het laatst ook als een soort kind van mij heb gezien, naast de oprichter Tuts.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je dit forum zult blijven bezoeken en de leden zult blijven helpen! (y)
Jouw hulp blijft vast en zeker zeer gewaardeerd. Ik lees altijd graag jouw reacties.

Dat Quit vroeger Skippy heette had ik al snel begrepen. Ook had ik een flauw vermoeden waarom jij sinds kort geen beheerder meer was. Dat vermoeden van mij lijkt juist te zijn geweest, nu ik jouw bericht hierboven lees.

Jij bent tegen covid19-vaccinaties. In ieder geval wil jij zelf niet gevaccineerd worden. Dat mag. Iedereen mag daar een eigen mening over hebben. Maar hoort die mening thuis op een computerforum? Daarover kun je ook van mening verschillen.
Ik vind zelf dat op een computerforum geen discussies thuishoren over religie en politiek. Daar zijn andere uitlaatkleppen voor. En ja, discussies over corona (de maatregelen en al dan niet vaccineren) vallen voor mij deels onder politiek.
Ik heb op een ander computerforum gezien hoe zulke discussies kunnen ontsporen. Hoe kwaad mensen kunnen worden. Hoe leden daardoor vertrekken als lid. Ik heb nog nooit gezien dat zulke discussies een positief effect hadden. Op dat andere computerforum (ik noem geen namen) zijn daarom alle topics over corona verwijderd. Er was nota bene eerst zelfs een apart subforum voor aangemaakt. Dat hele subforum is verwijderd om de lieve vrede te herstellen.

Bovendien was mij opgevallen dat jij soms een antivaxer artikel plaatste op dit forum in een forumonderdeel (was dat misschien Mededelingen? Ik weet het niet meer precies) waarin niet gereageerd kon worden door andere forumleden. Jij zag dat artikel als waarheid; ik zag dat artikel eerder als overeenkomend met jouw mening. In het forumonderdeel Mededelingen horen geen meningen thuis, maar enkel mededelingen over het forum zelf. Dus mededelingen over een nieuwe moderator of beheerder; over het vernieuwen van de forumsoftware e.d.

Dat de maatregelen rond corona jou hoog zitten is voor mij wel duidelijk. Ik ben er ook van overtuigd dat jij het beste met je medemensen voorhebt, wanneer jij anderen probeert te overtuigen van de juistheid van jouw mening. Misschien heb je daar intussen een andere manier of plek voor gevonden, zodat je toch wat van je frustratie (niet negatief bedoeld!) kwijt kunt.

Ik ben in ieder geval blij dat je hier nog bent, Quit, en dat je leden blijft helpen met hun computerproblemen.
 
Bedankt porrelaar, 1 ding rechtzetten, ik ben niet tegen vaccinaties. Iedereen heeft het recht om een prik te laten zetten als hij of zij dit nodig acht.
Maar niemand heeft het recht mij uiteindelijk te gaan verplichten tot vaccinatie. Ik zie de gevaren hiervan al veel te lang en ze komen steeds dichterbij.
Dit is het enige dat ik even wil rechtzetten.
Klopt dat ik inmiddels aan hele andere dingen meewerk om mensen van de huidige maatregelen bewust te maken en de ogen te openen maar ik ga hier niets meer benoemen.

Ik heb me hier voorgesteld, het was niet mijn bedoeling om hier een discussie van te maken.
Misschien beter om dit topic door beheer te sluiten, zoals ik ook vaak deed om hoog oplopende discussies te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Skippy, ik vond je inbreng zeker een meerwaarde, ik zal het missen als beheerder.
Vooral bedankt voor al de jaren dat je op dit forum advies gaf en de mensen (ook mij) geholpen hebt. (y)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Ik blijf het spijtig vinden dat dergelijke zaken zo aflopen. Wij hebben het altijd goed gedaan. Ook al hebben we niet dezelfde mening over voorgaande, toch blijf ik Uw mening respecteren. Ik heb niet veel hoop dat het terug zou komen zoals vanouds, ik zou het naast zoveel andere heel graag meemaken.
Hou contact AUB!
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Wij blijven zeker contact houden Mik. Wij weten elkaar te vinden ;)
En tsja, spijtig, het had zo moeten lopen. Mij raakt het niet. Ik kan me op dit moment erg verdienstelijk maken met het wakker schudden van mensen.
Misschien wel mijn laatste roeping ?? Wie zal het weten ?? Hier zal ik nooit meer terugkeren als teamlid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan