Opgelost hp draadloze printer problemen .

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste vrienden; ik werk reeds geruime tijd met pc's enz en probeer altijd ergens iemand te helpen en zit nu zelf in de misérie met de laptop van mijn vrouw, hier bij even de uitleg:
vroeger werktte de printer draadloos via de laptop en hij werkt nog altijd draadloos op mijn desktop. Maar met de laptop van mijn vrouw (medion akoya, windows 10) is het plots afgelopen, nochtans staat hij als standaard ingesteld? heb al alles verwijderd met revo uninstaller, terug de drivers afgehaald, geinstalleerd, hp print en scan doctor uitgevoerd enz enz... maar noppes..
telkens zegt hij dat de printer niet word herkend als ik bij zoeken klik of de printer niet gevonden ??? rarara!! raar geval hahaha!!! wie o wie weet daar een oplossing voor???
THANKS !!!!
 
Misschien ook even je thuisnetwerk schetsen. Veel mensen hebben verschillende "routers" staan, en zoiets heeft ook invloed op de bereikbaarheid van de toestellen onderling.
 
Hoi,
ik ben 74 en printers en laptops etc is voor mij hokus / pocus v.w.b. HP ik kocht een nieuwe envy en kreeg deze niet geïnstalleerd zelfde probleem als wat u aangeeft terug gestuurd naar de zaak waar ik hem bij had gekocht en kon hem probleemloos ruilen voor het zelfde apparaat proberen opnieuw te installeren doch zelfde probleem uiteindelijk met HP service gebeld in totaal over ± 4dagen gebeld ( meer dan 6 uur in totaal) dan met die en dan met die uiteindelijk moest ik van hun alles van Hp verwijderen zelfs mijn internet security moeten verwijderen uiteindelijk zover dat Hp medewerkers mijn laptop overnamen alles zonder resultaat "bleef ook aangeven kan printer niet vinden en 0 documenten in wachtrij" dus zelfs de medewerkers van HP konden dit niet oplossen
uiteindelijk had ik hier zo genoeg van dat ik ook deze heb teruggestuurd ( mijn laptop is 6 mnd oud) nadat ik het geld terug had ontvangen heb ik toen een Canon printer aangeschaft precies hetzelfde gedaan als met de HP printer en binnen de 15 min. werkte alles perfect
alles wat men hierboven aangeeft "van alle mensen met aangedragen oplossingen" heb ik ook gedaan zonder resultaat vandaar naar een ander merk Printer overgestapt
 
Ook hier een HP Envy 4525 en die verwijdert zicht steeds van het wifi netwerk en geen enkele oplossing te vinden. Heeft eigenlijk nog nooit goed gewerkt. Volgende printer word er een van ander merk.
 
bedankt alvast voor de antwoorden!!! tja is idd een heel raar geval, vroeger had ik nooit problemen hij werkt nog altijd draadloos met mijn desktop, maar hij laat het afweten met de laptop. zal nu even proberen met revo uninstaller den boel eraf te zwierelen en herinstalleren dan even zien. ik hou jullie op de hoogte !! misschien zal het met revo uninstaller opgelost geraken! alvast bedank voor alle info en meedenken !!
 
is opgelost! @Patje001 is een hp 3050A heb met revo uninstaller alles eraf gezwiereld (grondige verwijdering) en daarna heel de santenboetiek er terug op gezet en werkt nu terug...
eigenaardig, hij had zeker geen goesting meer ?? hahaha!!!! in ieder geval iedereen bedankt voor het helpen meedenken!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan