Windows 10 Draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meestal hoort bij onze draadloze muis een usb-dongle die ervoor zorgt dat er verbinding wordt gemaakt tussen muis en pc.
Maar veel minder vaak kom je Bluetooth muizen tegen - die geen dongle nodig hebben want ongeveer elke laptop heeft wel bluetooth
ingebouwd.
Heeft iemand ervaring met BT muizen - waarom is hiervan een kleiner aanbod - zijn er nadelen aan verbonden.
Bedankt
 
ervaring ermee heb ik niet maar weet dat Bluetooth weg kan vallen door dat er ook wifi gebruikt word .
gebruik bij voorkeur een bedrade muis of eentje met een dongle
 
Of een trackball gebruiken.
Met een muis heb je altijd ook een muismat nodig en zoiets kan vaak lastig zijn tijdens het gebruik van een laptop. Zeker als de laptop op je schoot / knieën gebruikt wordt.
Zo'n Trackball is wel even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent kan het gebeuren dat u er ook eentje koopt voor de PC. Hij is ook ergonomischer dan een muis zodat kans op een muisarm kleiner is.

Voorbeeldje: Klikkerdeklik

Dit is wel een leuke draadloze Trackball: https://www.bol.com/nl/nl/p/trust-s...mische-trackball-muis-zwart/9200000111503129/
 
Bedenkt me meteen een joke.
Kermit was toch een kikker en geen muis
36_1_19.gif
 
Ik zweer bij Logitech met hun eigen kleine USB Unified Receiver... Heb hier 2 Master MX muizen en nog nooit een drop in de verbinding gehad.

1638796371471.png


of recenter :

1638796503973.png
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Of een trackball gebruiken.
Met een muis heb je altijd ook een muismat nodig en zoiets kan vaak lastig zijn tijdens het gebruik van een laptop. Zeker als de laptop op je schoot / knieën gebruikt wordt.
Zo'n Trackball is wel even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent kan het gebeuren dat u er ook eentje koopt voor de PC. Hij is ook ergonomischer dan een muis zodat kans op een muisarm kleiner is.

Voorbeeldje: Klikkerdeklik

Dit is wel een leuke draadloze Trackball: https://www.bol.com/nl/nl/p/trust-s...mische-trackball-muis-zwart/9200000111503129/
ik heb nog nooit een muismat gehad,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan