Jammer om horen Eddymo. Onlangs (en natuurlijk na update van 'onze' W10)had ik eveneens prijs met mijn Acer laptop: geen WiFi verbinding meer terwijl (doet er natuurlijk niet toe) de modem op amper 2 stappen verwijderd was. Enkele weken daarvoor had ik op Clickx een artikel hierover gelezen mèt de evt. oplossing en ik had die 4 lijntjes gekopiëerd. Net zoals jou kreeg ik na invoering van de eerste 2 regels een foutmelding. Ik probeerde het dus nogmaals met de overige 2 regels en blijkbaar was er nu niets aan de hand. Met exit het dos-scherm verlaten, terug opgestart en bingo !
Wat ik niet geschreven had is dat ik in de dos-omgeving naar de ROOT C:\ gegaan ben - en dus niet in de map C:\Windows\*** de instructies heb getypt. Om bij de C:\ tekomen typ je daar dus 2x "cd.." ('Change directory" gevolgd door 2 puntjes, zonder de aanhalingstekens maar gevolgd door Enter). Zo 'daal' je telkens 1 map tot na de 2de "cd.." je dus op de Root C: staat. Ik weet niet of dit er iets aan doet, maar in elk geval is het het proberen waard. Succes !