draadloze printer valt soms uit en nog andere dingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb enkele probleempjes en ik vermoed dat ze met mijn router te maken hebben. Ik werk met windows 7, ik beschik over een draadloze router. Ik heb mijn desktop verbonden met internet zowel draadloos als bedraad (LAN). Alles gaat wel, maar : mijn printer die draadloos via de router kontakt houdt met de desktop, weigert soms een hele pagina af te drukken. Wat ook gebeurt is dat een internet radio om de halve minuut voor enkele seconden uitvalt. Ik weet niet of dat normaal is; het gebeurt wel met alle zenders die ik gekozen heb. Het lijkt me dus niet bij de zender te liggen. Het email programma Thunderbird heeft soms moeite en soms lukt het niet om een eenvoudige mail door te sturen. Iemand een idee ? Dank.
 
Ben ik effe blij dat ik niet de enige ben met een conflict als een pc of laptop tegelijkertijd bedraad en wireless wordt aangesloten.

Ik ga hier een slotje op zetten.

...wat natuurlijk vrij algemeen bekend is: het kàn conflicten geven, in andere gevallen loopt het gewoon goed. ik mag bvb beiden open zetten zonder enig probleem. ik kan gewoon wisselen tussen de signalen.

maar windows zelf geeft ook aan dat het beter is slechts 1 verbinding te gebruiken.
 
Ik zal men visie bij deze dan maar aanpassen aan de meerderheid hier. (zw)
Alleszinds heb ik er op men werk nog nooit problemen mee gehad en daar circuleren vrij veel portables.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan