Social Media hoe kan iemand in mijn whatsapp geraken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is iemand aan berichten geraakt van uit mijn Whatsapp.
De persoon naar wie ik die berichten gestuurd heeft, heeft het zeker niet gedaan.
( heel zeker want het zijn heel privéberichten tussen ons )
Hoe kan iemand in een ander zijn Whatsapp geraken en belangrijker, hoe kan je dit achterhalen wie en op welke manier het was ?
Ik heb al gevonden dat je bv Whatsapp web op je pc kan zetten en door inscannen van de qr code van mijn gsm komen al mijn berichten op die pc.
( mss gebeurd terwijl ik naar het toilet of naar buiten was om te roken en gsm op tafel lag ? )
En ook dat er meerdere clone apps bestaan hiervoor.
Iemand een idee hoe ik dit kan achterhalen ? Vooral belangrijk dat we weten wie het was.

Alvast bedankt voor hulp
 
handig om te lezen.
 

Bijlagen

  • veilig 1.jpg
    veilig 1.jpg
    157 KB · Weergaven: 122
Ik lees hier nergens dat Whatsapp vanaf morgen al je contacten door stuurt naar Facebook,was een tijd geleden te lezen in Test Aankoop,zij en ook andere forums raden aan om over te stappen naar Signal omdat deze de privacy van de gebruikers véél beter beschermt
 
Blijkbaar vegen zowel Facebook als Whatsapp hun voeten aan de EU regels en houden zich aan deze in de VS,waarom raden TA en andere fora aan om over te stappen naar Signal
Niemand houdt u tegen om dat te doen... en ook Facebook te dumpen.
Eerst heel hun (levens)geschiedenis op Facebook zetten en dan klagen dat hun privacy geschonden wordt... :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Van Signal weten we gewoon niets, dus lijkt het beter beschermd ... maar uiteindelijk is het te verwachten dat dit ook wel kan tegenvallen hé ... Wat je niet op FB of Whatsapp zet aan gegevens kan ook niet gelekt worden - simpel !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan