In tijden van COVID-19 , hoe maak ik best mijn smartphone schoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Nu we langs alle kanten met maatregelen rond onze oren geslingerd worden, is het misschien ook wel eens hoog tijd om zelf de handen uit de mouwen te steken en onze Smartphone onder handen nemen.
BRON: Androidplanet.nl

LEES DIT EENS AANDACHTIG DOOR.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Nu we langs alle kanten met maatregelen rond onze oren geslingerd worden, is het misschien ook wel eens hoog tijd om zelf de handen uit de mouwen te steken en onze Smartphone onder handen nemen.
BRON: Androidplanet.nl

LEES DIT EENS AANDACHTIG DOOR.
Beste iPhone gebruikers, dit kan dus ook voor jullie toestel van toepassing zijn he. Dit is niet enkel voor Android toestellen. Jullie iPads en talblets kunnen jullie ook op diezelfde manier kuisen.
 
De raadgevingen zijn terecht en gewoon gezond verstand zegt dat je dat ding best beetje netjes houdt hé ... Met corona-virus heeft dit echter niets te maken, de schrijver doet beetje goedkope recuperatie hier ... springt op de kar, zoals we zeggen. Gooit bacteriën en virussen maar eventjes bij elkaar ... Virussen kan je enkel verwijderen en/of doden door gebruik te maken van een middel met min. tussen de 70 en 80 % alcohol en dat zou ik niet loslaten op je smartphone, miserie gegarandeerd !
 
Hij schrijft in zijn artikel dat inderdaad eigenlijk al een oud artikel is dat hier en daar wat aangepast is naar corona dat google nu aangeeft dat hun pixel toestellen geen last hebben van die ontsmettende producten. Ik zou dan eerder dettol gebruiken om mijn Smartphone schoon te maken in plaats van met alcochol. Mijn toestel heeft een plastieken achterkant dat blinkt, als ik daar met alcochol op zou zitten, denk niet dat dit goed zou komen.
 
@cve Gelijk heb je, maar dat doet dan niets tegen virussen en in die zin is zijn insteek bedriegelijk.
Maar voor netheid en bacteriêle verontreiniging heeft hij meer dan gelijk en jij ook met je Dettol ...
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan