Feedback Het kan nog beter mijn gedacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
EEN APARTE RUBRIEK
Software Devellopment zou nuttig zijn voor de leden die in IT op hoger niveau vertoeven.

IT magazines zijn trouwens ook gescheiden, van nietszeggend tot professioneel niveau.
Niet iedereen leest het Duitse C'T magazine, welke in het Nederlandse C'T enkele maanden later (heel zelden) te vinden is in Vlaamse rekken.


ON TOPIC BLIJVEN
Ik ben nu een tijdje op dit forum en heb gemerkt dat de meest actieve leden bijzonder interessante zaken neerpennen, ter zake maar tevens niet ter zake.

De modale computergebruiker die een probleem voorlegt zal meestal vlug geholpen zijn.
Wie op dit forum komt neuzen omwille van een specifiek onderwerp, moet spelden gaan zoeken in de hooiberg.
Haast elke topic wordt gekaapt. Ikzelf werd al door de stroming meegesleurd. (door de modder ook al)

Zoals elke conversatie meestal evolueert, wordt van de os op de hak en van de ezel op de tak gesprongen.
Veel specifieke onderwerpen worden overgoten met onderonsjes tussen eminente forumleiders.
Allemaal wel informatief en interessant, maar niet ter zake.
 
@Merel We zijn door je post getriggered onder de medewerkers en beheerders aan het overleggen, de neuzen in dezelfde richting te zetten om dit in de toekomst te beperken - iedereen is het met je eens (y)

Als er geen beterschap zou komen, mag je ons daarop aanspreken !
 
Ik ben het hier op zich volledig mee eens.
Maar een forum met machinetaal en regels die niet geschonden mogen worden is in mijn optiek niet menselijk en wenselijk.
Mijn ervaring is dat hier juist vele mensen op afknappen. Veel forums hanteren strakke regels en ban's waar je de koude rillingen van krijgt.
Het mooiste vind ik een forum waar iedereen z'n best doet en natuurlijk worden er dan ook fouten gemaakt. Maar daar horen dan weer geen straffen op te staan. We zijn allemaal mensen en persoonlijkheden en gelukkig zijn we (nog) geen computers die geen fouten "kunnen" maken.
Natuurlijk moet iedereen zo goed mogelijk geholpen worden, maar een klein zijstraatje moet mogelijk zijn binnen een topic om het leuk en gezellig te houden.
Iedereen doet dit kosteloos, gratis en vrijwillig en iedereen doet dit op z'n eigen manier en met plezier naar z'n beste kunnen.

Dit vraagt om respect en niet om strakke regels.
 
Ik denk dat we als beheerders/medewerkers ongeveer op dezelfde lijn zitten ... het wordt zeker géén strakke bedoening, als ik het zo hoor/lees.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan