Netwerk kan mijn printer niet in het netwerk krijgen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter liawi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem,ik ben er al de hele week mee bezig geweest maar ik kan mijn Canon Pixma TS8350 niet in het netwerk krijgen,ik krijg iedere keer de melding dat hij de printer niet kan vinden,ik heb alle verbindingsmethoden al geprobeerd maar het haalt niets uit,het wifi icoontje op de printer blijft grijs met een streepje erdoor of er staat een rood kruisje bij.ik zou eigenlijk een schermpje moeten krijgen waar ik mijn SSID en wachtwoord in moet vullen,maar ik kan doen wat ik wil maar dat schermpje krijg ik niet.Als ik draadloos direct pak dan installeert hij die zomaar,maar daar heb ik niets aan,ik wil de wifi terug,de printer heeft altijd goed gewerkt maar van de één op de andere dag stopte hij ermee.waarom??????? voor mij een groot raadsel.Ik heb via you tube ook al verschillende methodes gedaan,maar allemaal zonder resultaat.Wie oh wie kan mij hierin helpen?
Ik heb een desktop die ik zelf in elkaar heb gezet met de volgende specificaties:
Windows 11 Home besturingssysteem(is up to date)
Asus Tuf Gaming x570-Pro (WIFI)
32 gb Corsair geheugen
Amd 5600G processor
Ik hoor graag van jullie.
grts: liawi
 
Hallo Aardbei,ik heb zulke knoppen niet op mijn printer zitten,het is alleen maar een schermpje waar je op moet tikken,maar daar kom ik zulke schermpjes niet tegen die U aangeeft,ben weer helemaal terug bij af,heb nu geen verbinding meer met de printer.
 
er is op de webpagina op canon software Wi-Fi-verbindingsassistent ( is te vinden bij Afzonderlijke software)
"Met deze software kunt u de netwerkinstellingen van de printer die via een netwerk is aangesloten, installeren, bekijken of configureren."
 
Hallo Aardbei,ik ben weer helemaal opnieuw begonnen en ik kan weer printen,maar het wifi icoontje op de printer slaat niet helemaal uit,dus ik heb het idee dat de verbinding niet optimaal is.
 
Hallo Aardbei,ik ben weer helemaal opnieuw begonnen en ik kan weer printen,maar het wifi icoontje op de printer slaat niet helemaal uit,dus ik heb het idee dat de verbinding niet optimaal is.
Wanneer ik de printer aanzet dan is het wifi icoontje vol maar wel met een rood kruisje erin,dat na enige tijd weer verdwijnt en dan word de uitslag van het wifi icoontje ook weer minder,dus alles is nog niet in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan