Netwerk kan mijn printer niet in het netwerk krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem,ik ben er al de hele week mee bezig geweest maar ik kan mijn Canon Pixma TS8350 niet in het netwerk krijgen,ik krijg iedere keer de melding dat hij de printer niet kan vinden,ik heb alle verbindingsmethoden al geprobeerd maar het haalt niets uit,het wifi icoontje op de printer blijft grijs met een streepje erdoor of er staat een rood kruisje bij.ik zou eigenlijk een schermpje moeten krijgen waar ik mijn SSID en wachtwoord in moet vullen,maar ik kan doen wat ik wil maar dat schermpje krijg ik niet.Als ik draadloos direct pak dan installeert hij die zomaar,maar daar heb ik niets aan,ik wil de wifi terug,de printer heeft altijd goed gewerkt maar van de één op de andere dag stopte hij ermee.waarom??????? voor mij een groot raadsel.Ik heb via you tube ook al verschillende methodes gedaan,maar allemaal zonder resultaat.Wie oh wie kan mij hierin helpen?
Ik heb een desktop die ik zelf in elkaar heb gezet met de volgende specificaties:
Windows 11 Home besturingssysteem(is up to date)
Asus Tuf Gaming x570-Pro (WIFI)
32 gb Corsair geheugen
Amd 5600G processor
Ik hoor graag van jullie.
grts: liawi
 
Stap 2 van deze pagina rigoureus volgen - géén kortere wegen nemen, het duurt wel even maar lijkt me logische werkwijze.

 
Wanneer ik de printer aanzet dan is het wifi icoontje vol maar wel met een rood kruisje erin,dat na enige tijd weer verdwijnt en dan word de uitslag van het wifi icoontje ook weer minder,dus alles is nog niet in orde.
je spreekt over "wifi icoontje vol maar wel met een rood kruisje erin " dan moet het zo iets zijn

https://images.app.goo.gl/BbpteMWqvuUpiRRQ8
( voor deze afbeelding heb ik gezocht via google op Commerciële en andere licenties)

en dit is dat uw printer geen wifi ontvangt op die plaats of zeer slecht ontvangst (soms wel en soms niet)
 

1659775174993.png
 
Hallo Heren,mag ik jullie allemaal hartelijk danken,heb jullie adviezen allemaal opgevolgd en alles werkt weer prima.Ik ben jullie allemaal dankbaar dat dit is opgelost.hee,heel hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan