Status
Niet open voor verdere reacties.
als je geupgrade hebt ,, heb je dan ook herstel disc nodig voor windows 8 of windows 7 die er eerder opstond,, ik kom namelijk niet verder dan blauw scherm met foutcode
 
Ok .... das mooi.. gegevens via pb .. maakt mijn vrouw het in orde

Hij is nieuw in de doos en nooit gebruikt, maar ik wil morgenochtend eerst even testen of alles 100% is voordat ik hem verkoop. Daarna krijg je van mij een PB.

Er zit een mini cd rom bij voor als je eventueel drivers nodig heb. Heb ik nog niet meegemaakt, maar je weet natuurlijk nooit.
 
P1090874 [800x600].jpg
 
Ik heb hem zojuist getest op alle 3 soorten schijven en deze werkt goed. Ik heb hier alleen geen SSD schijfje liggen op te testen, maar zal denk ik ook wel goed werken.

Ik zal een PB doen.
 
Beste allen
Ik wou laten weten dat het probleem is opgelost, heb via Pluis een sata adapter mogen ontvangen ,en deze gisteren gebruikt na de 2e poging kon ik toch op mijn hdd schijf komen terwijl bij de 1e poging hij aangaf toegang geweigerd. Heel raar , ik had wel een soort hdd unlockprog gedownload en geopend maar nog niets geunlockt, dus een raadsel hoe het kon dat ik bij de 2e poging er wel in kon , maar effein ik heb mijn bestanden op de externe gezet, en toen geprobeerd om met de recovery de windows 8 te herstellen niets hielp, dus ik heb een niet legitieme versie van windows 7 eroverheen gezet, dit alles is met succes geklaard. Helaas is er nog geen win 8 ergens te downloaden,, ja alleen tegen betaling, en dat had ik al . alleen online gedownload ,, dus een goede tip upgrade via een cd die je dan aanschaft.
Mijn vrouw de opdracht gegeven om niet weer de stekker er uit te trekken wanneer de pc aanstaat.

ik bedank iedereen voor de hulp hier.

Gr Johan
 
Waarom zoiets via een tweede keer lukt heb ik ook zo snel geen verklaring voor.
Maar wel een advies: Draai met een legitime besturing, zodat je later niet onverwacht met een PC komt te zitten waar je op dat moment niets meer mee kunt doen.

Ik ga hier een slotje op zetten.
 
je heb dus een digitale upgrade aangekocht gehad..
wel dan werd er je een email toegestuurd met de licentie code ...indien je deze heb uitgeprint ,kun je deze als nog gebruiken .
het andere probleem is, of dat je dan ook nog in het bezit ben van deze digitaal gedownloade iso .... indien je deze ook nog bezit kun je die als nog op een cd branden ..
je brand deze met bijv imgburn op een cd of je gebruik de win7 usb/dvd tool om je een stickie aan te maken .

**er zijn zeker wel ilegale win8 versies te downloaden maar we mogen daar omtrent géén verwijzing naar toe geven ...
dit is tegen de forum regels ..!
Dit begrijp je wellicht toch !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan