Wie problemen heeft met de diensten van Telenet, neemt best eerst contact op met Telenet zelf. De helpdesk is het best geplaatst om je te helpen. Als je daar geen genoegdoening krijgt, kan je contact opnemen met de tik.be , die de klanten van Telenet tracht bij te staan.
Als ook dat niet voldoende is, kan je steeds contact opnemen met de ombudsman voor Telecommunicatie. Je kan hem bereiken op het volgende adres:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie,
Barricadenplein 1,
1000 Brussel
Tel. +32 (2) 223.09.09
Fax. +32 (2) 219.86.59
E-mail:klachten@ombudsmantelecom.be Niet vergeten: als je mailt moet je nog steeds je volledig adres doorgeven.
Voor je deze stap neemt, lees je best even de voorwaarden om een beroep te doen op de ombudsman op de site http://www.ombudsmantelecom.be/<!-- / message --><!-- edit note -->
Als ook dat niet voldoende is, kan je steeds contact opnemen met de ombudsman voor Telecommunicatie. Je kan hem bereiken op het volgende adres:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie,
Barricadenplein 1,
1000 Brussel
Tel. +32 (2) 223.09.09
Fax. +32 (2) 219.86.59
E-mail:klachten@ombudsmantelecom.be Niet vergeten: als je mailt moet je nog steeds je volledig adres doorgeven.
Voor je deze stap neemt, lees je best even de voorwaarden om een beroep te doen op de ombudsman op de site http://www.ombudsmantelecom.be/<!-- / message --><!-- edit note -->