Heb je klachten over telenet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wie problemen heeft met de diensten van Telenet, neemt best eerst contact op met Telenet zelf. De helpdesk is het best geplaatst om je te helpen. Als je daar geen genoegdoening krijgt, kan je contact opnemen met de tik.be , die de klanten van Telenet tracht bij te staan.

Als ook dat niet voldoende is, kan je steeds contact opnemen met de ombudsman voor Telecommunicatie. Je kan hem bereiken op het volgende adres:
Ombudsdienst voor Telecommunicatie,
Barricadenplein 1,
1000 Brussel
Tel. +32 (2) 223.09.09
Fax. +32 (2) 219.86.59
E-mail:klachten@ombudsmantelecom.be Niet vergeten: als je mailt moet je nog steeds je volledig adres doorgeven.

Voor je deze stap neemt, lees je best even de voorwaarden om een beroep te doen op de ombudsman op de site http://www.ombudsmantelecom.be/<!-- / message --><!-- edit note -->
 
ik heb ooit eens beroep gedaan op de ombudsman ivm een anderere provider.
toegegeven dat die mensen van de ombudsman de zaak goed opvolgen en dat hetzonder hen nooit tot zo'n goede resultaten zou leiden. ze hebben een redelijk grote invloed op die providers (de klacht moet natuurlijk gegrond zijn!)
 
Bedankt Ivan, je weet precies wanneer we je nodig hebben, of je hebt dezelfde provider als ik, denk ik niet trouwens.
Ik heb met1 gebruik gemaakt van deze dienst en stap op bij mijn huidige provider.
Ik ga nog eens kijken op het forum ivm goedkope providers.
Er zwerft hier een topic rond daarover, moesten er nog tutsers zijn met problemen, bij deze weten jullie het nu ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan