heb maar eens het geld om een nieuwe wagen te kopen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, hoe jammer. Meteen een boel geld in de prak. Zo een mooie bolide.
 
deze vraag beste hobbyman is totaal overbodig geweest had jij eens goed gekeken ... ja deze komt van Twitter .
 
@Qtex : ik had dezelfde ervaring denk ik ... Hobbyman heeft waarschijnlijk, net als ik, géén eigen Twitter-account.
Als je dan het bericht hier voor het eerst ziet en op de link klikt krijg je een soort home page van Twitter te zien, maar geen enkele verwijzing daarop te bespeuren van je video.

Pas als je dan nadien hier in PCtuts opnieuw het bericht refreshed komt er dan toch die video tevoorschijn. Ik moet zeggen dat ik eerst ook twijfelde aan de bedoeling en/of de deugdelijkheid van je link.

Vandaar waarschijnlijk zijn vraag :unsure:
 
heb ik ook geen Twitter account , kreeg een nieuwsbericht en daar stond dit filmpje vermeld heb gewoon rechts klik op dit filmpje gedaan en kon zo dit filmpje hier plaatsen .
*je spreekt over een link ik zie helemaal geen link ..
 
Ik heb ook geen twitter maar heb het filmpje gezien op een digitale krant (die het dan waarschijnlijk ook van twitter gehaald hebben);)

Groetjes,

Nicole
 
Laatst bewerkt:
Boven op het beeld staat toch een Twittervogeltje.
twitter.JPG
 
De 1° keer op dat vogeltje klikken bij de TS., ik kwam uit bij een jonge blondine en haar etalage(denkelijk was zij de chauffeuse).
Nu kom ik bij iemand anders terecht en met wachtwoord nu.
 
@hobbyman Op het vogeltje klikken opent gewoon Twitter, zonder enige verwijzing naar een welbepaald artikel of zo.
Je ziet gewoon dan het meest recente ... Op het ogenblik dat je dat deed was dat een jonge blondine met een mooie etalage blijkbaar (had jij effe geluk zeg !), en de volgende keer iemand anders... en nu weer iemand of iets anders denk ik ...

Als je ernaast klikt kom je op het account 'XX' en daar staat dan inderdaad het filmpje in kwestie.
 
Zonde, dit was er ook zo één.
Net nieuw uit de garage en nog geen 300 meter mee gereden.
Z'n eerste ritje.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan