Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb Windows 7 opnieuw geïnstalleerd, doch als ik kijk naar "apparaatbeheer" en "overige apparaten", dan zie ik enkel gele driehoekjes. Wat loopt er fout?
Dan zou je via de opdrachtprompt het volgende nog kunnen proberen
net stop wuauserv net stop cryptSvc net stop bits net stop msiserver ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old ren C:\Windows\System32\catroot2 Catroot2.old net start wuauserv net start cryptSvc net start bits net start msiserver
Als dat niet werkt zou ik Windows opnieuw installeren, dan is daar blijkbaar iets fout gegaan.
ik heb ook een toshiba laptop. wanneer hij gewoon open staat zie je naast de 1/0-knop al iets staan. bij mij is dat Skullcandy. maar daar zijn er velen van. draai de laptop om en onderaan staat op de sticker meer info. de mijne is een Sattelite L50D
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.