geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Windows 7 opnieuw geïnstalleerd, doch als ik kijk naar "apparaatbeheer" en "overige apparaten", dan zie ik enkel gele driehoekjes. Wat loopt er fout?
 
bernard;n229740 zei:
Ik zie hier 5 pagina's. Ik moet toch niet alles downloaden?

5 pagina's, dat kan.
Ik heb nog steeds geen idee om welk type we het hier hebben.

Je krijgt als je de gegevens juist invult de juiste drivers te zien die ja............. Allemaal geïnstalleerd dienen te worden. Soms kan het gebeuren dat er bij een bepaalde laptop of pc twee verschillende typen van bepaalde hardware zijn geleverd. Maar dan zullen deze twee verschillende drivers er bij moeten staan. Doet de ene het dan niet, doet de andere het wel.
 
Zijn niet allemaal drivers die daar staan.
Voorbeeldje: PC Health Monitor Dat is een hulpprogramma om de temperaturen te meten. Zo zie ik ook een aantal Utility's staan die je wel kunt maar niet hoeft te installeren.
Begin eerst de Chipset en de Sound, Display, Lan, en wireless drivers te installeren. Bij wireless staan er 3, meestal is het de Atheros of de Realtek en incidenteel de Intel. Gewoon proberen welke het doet.
 
Ik zie 48 drivers in totaal, waarvan er een aantal niet van toepassing zullen zijn. Afhankelijk van de aanwezige hardware. Het gebeurd wel eens dat bijvoorbeeld de draadloze Wifi adapter van verschillende vendors geplaatst wordt. Daardoor zullen er meerdere opties beschikbaar zijn. Downloaden en installeren heeft geen nadelige gevolgen (meestal). Ofwel rapporteert de installatiesoftware dat de driver niet/wel geschikt is voor de aanwezige hardware. Ofwel wordt deze gewoon geinstalleerd en toegepast wanneer nodig.

Ook zijn er verschillende "Tools" aanwezig die niet altijd nodig zijn. Sommige zijn aan te raden, anderen zijn nutteloos... Is niet altijd op voorhand goed te bepalen.

Installeer altijd eerst volgende driver: Chip Set Utility
 
Installeer altijd eerst volgende driver: Chip Set Utility
[/QUOTE]

Ik ben nu bezig met "Chip Set Utility" te downloaden, doch halverwege zegt hij dat ik eerst "Net Framework v4.0.3019" moet installeren. Zou iemand mij kunnen helpen om de goede te vinden aub?
 
Download en installeer dan eerst eens de Lan driver. Staat op pagina 3 van de Toshiba site.
Dan heb je in ieder geval internet op de laptop en laat Windows dan eerst volledig updaten dan is ook NetFrameworrk up to date.( dat kan een poosje duren )
Daarna kun je proberen de rest te installeren, te beginnen met de Chipset.
 
Skippy;n229783 zei:
Download en installeer dan eerst eens de Lan driver. Staat op pagina 3 van de Toshiba site.
Dan heb je in ieder geval internet op de laptop en laat Windows dan eerst volledig updaten dan is ook NetFrameworrk up to date.( dat kan een poosje duren )
Daarna kun je proberen de rest te installeren, te beginnen met de Chipset.

Dit blijft steeds hetzelfde probleem; ik moet eerst Net Framework installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan