Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou mezelf graag een externe harde schijf van 2TB aanschaffen
wel één die je op je t.v kunt aansluiten om films,foto's etc... te bekijken
daar ik daar een volledige leek in ben had ik graag wat hulp gekregen
wat is "prijs-kwaliteit' een goede koop en waar kan ik die eventueel kopen?
zijn er specifieke dingenwaar ik moet opleten?

alle hulp is van harte welkom
 
Volgens mij heeft de IOMEGA screenplay MX mobile HD media player een usb aansluiting.

Hierop kan elke willekeurige externe Harddisk aangesloten worden en de bestanden die hierop staan zijn door de Mediaplayer af te spelen zoals je nu ook doet met de interne 1 TB schijf
 
Even tussenkomen. Je hebt media streamers en gewoon externe harde schijven. Dit zijn 2 verschillende dingen. Een gewone externe schijf van 2TB bijvoorbeeld, wordt geformateerd door Windows op NTFS en is NIET te gebruiken rechtstreeks om films mee af te spelen op een TV. Een media streamer daarentegen bied het signaal in (HDMI) videoformaat aan je TV.
 
Even tussenkomen. Je hebt media streamers en gewoon externe harde schijven. Dit zijn 2 verschillende dingen. Een gewone externe schijf van 2TB bijvoorbeeld, wordt geformateerd door Windows op NTFS en is NIET te gebruiken rechtstreeks om films mee af te spelen op een TV. Een media streamer daarentegen bied het signaal in (HDMI) videoformaat aan je TV.

Klopt, maar de Iomega Mediaplayer heeft 2 USB aansluitingen, zie Overige aansluitingen in deze link Iomega ScreenPlay DX HD 1TB [35040]: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

Hierop een doodgewone externe USB schijf aangesloten kan door de mediaplayer gelezen worden en deze dient dan dus als player. Deze player kan volgens de manual onderstaande bestandsformaten afspelen
AVI
MKV
TS
M2TS
MP4
WMV
MOV
MPG
FLV
IFO
ISO
VOB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan