Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou mezelf graag een externe harde schijf van 2TB aanschaffen
wel één die je op je t.v kunt aansluiten om films,foto's etc... te bekijken
daar ik daar een volledige leek in ben had ik graag wat hulp gekregen
wat is "prijs-kwaliteit' een goede koop en waar kan ik die eventueel kopen?
zijn er specifieke dingenwaar ik moet opleten?

alle hulp is van harte welkom
 
Ik heb mij over paar maand 1 gekocht bij Vanden Borre
MEMUP MULTIMEDIA FULL HD 2TB

Maar helaas zijn deze bij hun allemaal uitverkocht, speel alles af ook iso bestanden.
Als je 1 koopt zorg zeker dat je iso kunt afspelen.
 
Ik heb onder andere deze

Er zit géén schijf in. Maar.... je kan er alle externe schijven via een USB op aansluiten. SD kaart kan er in. Met hdmi naar tv in Full hd. Hele goede afstandsbediening.
Speelt zowat alles af. Bemerk dat de prijs van een laptopschijf of eender welke andere schijf de grootste kost zal zijn. Heb je al een schijf, dan kan je voor een minimale prijs direct beginnen. Voeding aansluiten en met hdmi verbinden naar TV of monitor en klaar.
 
Belangrijk is ook om te weten, welke aansluitingen er op de TV aanwezig zijn om een externe schijf aan te sluiten.
Heeft de TV een netwerkaansluiting, dan kunt u de TV aan het netwerk hangen en rechtstreeks via het netwerk naar een PC waar bijvoorbeeld bestanden op staan die u wilt bekijken via de TV.
Tot de mogelijkheden behoord dan ook een Netwerkschijf of een NAS.

Er bestaan ook TV's met een USB aansluiting. In dat geval volstaat elke externe hardisk met USB aansluiting.

Welk bestandsformaat je kunt afspelen via de TV hangt af van het merk en type TV. Soms worden bepaalde bestandsformaten niet ondersteund. Hier kunnen dus bepaalde beperkingen liggen bij de televisie.

Een goede externe schijf is bijvoorbeeld een Seagate of een Western Digital.
Ik geef hieronder twee linkjes, maar het is altijd verstandig om wat prijsvergelijking te doen.
WESTERN DIGITAL Elements Desktop 2TB Zwart Externe harde schijven bestel online bij Media Markt
WESTERN DIGITAL My Passport 2TB zilver Externe harde schijven bestel online bij Media Markt
http://www.dixons.nl/computers/data...e-2tb-expansion-desktop-3-5.html#.UYfs07DCTL8
 

ik heb mij een WD My Passport 2 TB aangeschaft, behuizing kleiner dan Toshiba 500GB, ben er erg tevreden over.compakt en snel!
 
welke soort films(formaat?) kun je er mee afspelen en kun je die ook kopen in Belgié?

sorry als dit stomme vragen zijn maar ik ben echt een leek

ik heb een iomega MX mobile HD media player van 1TB en ben er (als leek)best tevreden over
had die gekocht in mediamarkt maar die hebben ze niet meer
dus zou ik graag overschakelen naar een ander merk en western digital lijkt me wel iets
 
welke soort films(formaat?) kun je er mee afspelen en kun je die ook kopen in Belgié?

Wat je kan afspelen hangt af van het apparaat dat die films decodeerd. Het medium dat de film bevat is enkel de datadrager. Maw, koppel je een externe schijf aan je TV, dan hangt dat van de mogelijkheden van die TV af of je al dan niet bepaalde formaten kan afspelen of niet.
 
ik heb mij een WD My Passport 2 TB aangeschaft, behuizing kleiner dan Toshiba 500GB, ben er erg tevreden over.compakt en snel!

dit is wel een gewone, externe schijf, GEEN Mediaplayer of zo. te koop in Mediamarkt Oostende ( nabijheid van SunAir/JetAir).
mvg, een oud Oostendenaar, wegens werk zit ik nu al heeeeeeeeeeeeeel lang in Antwerpen.;)
 
ben er nog altijd niet aan uit
wat ik eigenlijk zoek is een externe harde schijf van 2TB waarmee ik films,tv-reeksen,muziek,etc...van mijn computer op de harde schijf kan plaatsen om nadien aan te sluiten op mijn t.v en dit dan (op mijn t.v ) te bekijken
ik heb een IOMEGA screenplay MX mobile HD media player van 1TB in mijn bezit en ben er best tevreden over maar ik zoek één van 2TB en iomega is nergens meer te verkrijgen
Dus zoek ik er 1 die hetzelfde kan,van goede kwaliteit is ,2TB is en liefst voor een degelijke prijs
PLEASE kan iemand me op de goede weg zetten
de Western Digital My Passport 2TB en Western Digital TV Live Streaming Media-Player WLAN lijken mij apparaten om te streamen en dat is niet wat ik zoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan