Windows 10 externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik heb een harde schijf en nu kan ik niet meer zien wat er zou opstaan, als ik klik op de bepaalde schijf zegt de pc dat ik die eerst moet formateren maar dit wil ik niet want dan ben ik daar alles op kwijt, ik weet dat er programma's voor bestaan maar ken de naam niet . Als ik dit echt zelf niet kan doen van hier dan doe ik die schijf wel naar een winkel waar ze het wel kunnen maar dit is natuurlijk wel te betalen wat geen probleem is als ik het zelf niet zou kunnen
 
@ aardbei, ik wou eens kijken waar je in de taakbalk die melding krijgt: "hardware veilig verwijderen".
Ik heb mijn Toshiba Externe harde schijf aangeloten op mijn Medion W10 desktop en ik zie in de taakbalk(onderaan) nergens een pictogram veilig verwijderen staan.

Kan dit pictogram ook elders staan of is er een andere mogelijkheid om de hardware veilig te verwijderen?

Je gaat die optie niet zien. Tenzij die Write-Caching ingeschakeld is voor die externe schijf, wat standaard niet is. En wat je ook best zo laat.
 
Even google gebruikt en dan vind je bij Microsoft volgende oplossing naast diegene weergegeven door aardbei.

Klik op het icoontje verborgen pictogrammen weergeven en hou dit open, zoek naar de externe harde schijf en klik er met de rechter muisknop open er komt een lijst met harde schijven die je kan verwijderen, je klikt op diegene die je wil verwijderen en je krijgt een melding dat de hardware veilig kan verwijderd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan