Windows 10 externe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo , ik heb een harde schijf en nu kan ik niet meer zien wat er zou opstaan, als ik klik op de bepaalde schijf zegt de pc dat ik die eerst moet formateren maar dit wil ik niet want dan ben ik daar alles op kwijt, ik weet dat er programma's voor bestaan maar ken de naam niet . Als ik dit echt zelf niet kan doen van hier dan doe ik die schijf wel naar een winkel waar ze het wel kunnen maar dit is natuurlijk wel te betalen wat geen probleem is als ik het zelf niet zou kunnen
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    37.1 KB · Weergaven: 44

Repareer RAW-harde schijf met CMD​

Het uitvoeren van de CHKDSK-opdracht is een methode om de RAW-harde schijf te repareren zonder te formatteren. De CHKDSK-opdracht is een manier om de fout in uw stuurprogramma te detecteren en op te lossen. Met de correctiefunctie moet u weten dat u bestaande gegevens kunt beschadigen. Volg deze stappen om de opdracht CHKDSK uit te voeren:

Stap 1: Druk op Win + R en typ CMD. U ziet de opdrachtprompt. Klik op Als administrator uitvoeren.

Stap 2: Typ CHKDSK X: /f en druk op de Enter-toets. Hier betekent "X" de letter van de RAW-partitie op een externe harde schijf. Vervang daarom "X" door de juiste stationsletter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan