Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn dezelfde schijven, enkel met een andere interface.Data centers gaan dan terug naar SAS Hard Drives?
Nee hoor. HDD is nog altijd goedkoper dan SSD. Dat is dan voor interne schijven.HDD's goedkoper? Integendeel....
Dat was niet gebaseerd op meningen maar op onderzoek. Ik heb daar zelf geen mening over en ervaringen kunnen altijd verschillen.lopen de meningen toch echt heel verschillend uiteen.
Het gaat ook niet zozeer om stuk gaan, dan wel gegevensverlies door langere tijd geen voeding te hebben.Uit mijn persoonlijke ervaring heb ik nog geen enkele externe SSD weten stukgaan
Was fout uitgedrukt. Ze zijn idd nog steeds veel goedkoper per GB/TB vergeleken met SSD.HDD's goedkoper? Integendeel....
Uiteraard zijn HDD per GB of TB not altijd veel goedkoper dan SSD.Nee hoor. HDD is nog altijd goedkoper dan SSD. Dat is dan voor interne schijven.
Een verdubbeling is al wel een forse stijging. Bij SSD heb ik onlangs stijgingen van 30 - 40% gezien.Een Seagte Exos 16TB HDD ooit nog gekocht voor 249€ kost nu het dubbele.
Die 4TB HDD valt idd nog mee, wat ik ook opgemerkt had. Wrs minder maar vrees die toch ook mee zullen stijgen.Voor lagere capaciteiten kan het nog meevallen maar die worden ook duurder hoor.