Online apps De nieuwe telenet Yelo app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Ondervinden jullie ook problemen ermee? Mijn pc is een gloednieuwe Msi met octacore 16GB ram, dus ik denk dat het niet daar aan ligt. Op WiFi gebruik ik 5g, ongeveer 150Mbps snelheid.
Maar de site loopt soms vast of doet raar wanneer ik stream. Ik gebruik een chromecast om TV te kijken op Streamz en Yelo.
Ligt het aan die windows 11 of eerder aan telenet hun nieuwe app?
Graag suggesties!
 
1666947410452.png
 
Is dat ook zo'n volledige Android box ? Waardoor je volledige besturing in die box zit ipv. in je Smart TV ... (die je dus strikt genomen niet meer nodig hebt ... een goede standaard TV zou ook alles kunnen bieden)...

Ik schakelde onlangs over bij Proximus naar hun Android Box V7 en ik moet zeggen : héél tevreden over de ervaring.
Maar natuurlijk is het wel zo dat de interface volledig eigen is aan Proximus qua menu's etc... Maar flexibel genoeg om er je eigen dingen aan toe te voegen.
(Alleen een deftige TV browers om te internetten op je TV scherm met het mooie draadloze klavier dat ik heb, die heb ik nog niet gevonden, maar dat ligt niet aan Proximus ... is vrij onontgonnen terrein blijkbaar - wie er één kent, alle info welkom...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan