Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

gebruik sinds een paar dagen nieuwe telenet webmail.Verblijf veel in het buitenland en ben dus aangewezen op dit systeem.

Nieuwe webmail werkt vrij behoorlijk vind ik.

Ik wil op geregelde tijdstippen ook de mails naar mijn windows mail zetten via mijn lokale provider hier in het buitenland.Dat is geen probleem voor de ontvangen mails maar hoe krijg ik de verzonden mails naar mijn mailprogramma . Dat schijnt niet te lukken, misschien iets te maken met mijn windows mail instellingen? of is dit niet mogelijk

wie weet raad?

bednakt en vr gr
 
Zelf gebruik ik het nog niet. Als ik juist geïnformeerd bent, werkt het ongeveer hetzelfde als windows live mail. Berichten staan dus op de servers van telenet en niet op jouw computer. Wat misschien een (tijdelijke) oplossing kan zijn , is om de berichten ook naar je eigen e-mail adres te zenden.
 
Windows mail word sinds de laatste Windows update geblokkeerd,het enige wat je kan doen als je het nog wil gebruiken is de map Windows mail uit program files verwijderen(hiervoor heb je zeer waarschijnlijk unlocker nodig)en daarna een copy van een vista cd nemen of op google een download van Windows mail zoeken en die in de plaats zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan