Varia Contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Wanneer men zijn browser opent op "Google" heeft men rechtsboven 3 mogelijkheden :
1.G-Mail
2. Afbeeldingen
3. een vierkant met 9 stipjes

In punt 3 heeft men van Google verscheidene onderwerpen, waaronder "Contactpersonen" - Foto's - Maps - enz...

Kan men de "Contactpersonen" niet plaatsen naast nrs 1 en 2 zodat deze direct toegankelijk zijn, zonder vooreerst punt 3 te moeten openen en daar "Contactpersonen" aan te duiden ?

Dank
Flamingo
 
Je kunt alle koppelingen van de diverse apps die onder de negen stipjes staan wel slepen naar een plaats waar je het wilt hebben binnen het schermpje waar ze staan.
Dus als je de contactpersonen bovenaan wilt hebben, sleep je deze naar boven.
Daarna is het op de negen stipjes klikken en daar staat dan meteen de contactpersonen bovenaan.

Scheelt 1 kleine handeling als je oorspronkelijke vraag.

Je kunt ook met rechtermuisklik op contactpersonen en dan heb je een aantal keuzen.
Zoals koppeling op een nieuw tabblad. Als je dat tabblad dan nooit sluit heb je het altijd bij de hand. Dit kan ook in een nieuw venster.
Of koppeling opslaan als. Zet je de koppeling op het bureaublad dan kun je van daaruit meteen naar de contacten. Dan hoef je zelfs de browser niet eens te openen.

Mogelijkheden genoeg dus om het gemakkelijker te maken.
 
Besten en Philip V,

* Tip op de 9 bolletjes
* Rechtsklik op "Contactpersonen" die ik in dit vak reeds bovenaan links heb kunnen plaatsen
* Klik op "Opslaan als"
* en dan verkrijg ik de melding fout : " De download kan niet worden opgeslagen - omdat een on bekende fout is opgetreden - Probeer het opnieuw "
* - zie bijlage - tippen op [ FOUT 2.jpg ]
* Heb het reeds 5 x gedaan - steeds hetzelfde.

Flamingo
 

Bijlagen

  • FOUT  2.jpg
    FOUT 2.jpg
    14.7 KB · Weergaven: 108
Ik werk in het Engels dus vergelijken kan moeilijk zijn maar ik heb bij rechtsklik dit menu :

1615472844924.png


Kies jij voor hetzelfde ? Die save is lokaal ... heeft de gebruiker van Google Chrome schrijfrechten op je PC ?
Als alternatief kan je volgens mij het punt eronder nemen en dan zelf een shortcut aanmaken op je desktop waar je dat in het doel plakt ...
 
Beste Skippy,

Hola ik heb een andere inhoud van dit vierkantje dan U.
Maar ik kan geen foto daarvan maken.
Wanneer ik mijn fotosnap open dan verdwijnen die vakjes van de 9 stipjes.

Ik werk voor alle opnames met het programma "MWSnap 3"

Flamingo
 
De inhoud kan inderdaad verschillen.
Ik heb hier dus de contacten naar linksboven gesleept. Deze stond standaard veel verder naar beneden.
Maar je kunt daar alles slepen zoals je het hebben wilt, dus hoe het bij mij is zal het bij bijna niemand anders zijn.

Zo ziet het er nu uit.

Google2.jpg


En ik sleep nu de contacten om het te laten zien een stukje naar beneden.


Google3.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan