Varia Contactpersonen overbrengen van "PC-Contacts" naar GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik plaats steeds mijn nieuwe contacten in PC op PC-Contacts.
Dan zend ik die over naar mijn GSM.
Tot verleden week verliep alles vlekkeloos en ik vindt deze methode zeer gemakkelijk.

Maar sedert gisteren kan ik ik geen overzettingen en geen veranderingen en bijvullingen meer overzetten
Nochtans staat alles aan zoals vroeger.

Wat kan ik nazien dat eventueel zou veranderd zijn ?

Flamingo :geek:
 
Die 'PC-Contacts' ken ik niet ... is dat een programma in Windows ?
in Google Contacts zetten op je PC - synchronisatie aanzetten met smartphone (indien Android) en klaar !
 
Beste PhilipV,

1. Het is natuurlijk "Google Contacts".
2. Ik wil de "synchronisatie" aanzetten, maar verkrijg steeds de melding : Kan dit niet voltooien - Fout 0x80000000b.

Wat ik weeral niet begrijp : reeds jaren werk ik met die synchronisatie tussen "Google Contacts" en mijn GSM en alles liep perfect.
En plots........................ is alles weg ????????????

Flamingo :geek::devilish:
 
Ik lees op het net dat het te maken heeft met de verhoogde veiligheidsmaatregelen van Google om je account te koppelen tussen apparaten. Details ken ik niet en vind ik niet, maar je zal best zowel op PC als op smartphone eens nakijken wat de toegangen zijn die je hebt verleend.
 
Beste PhilipV,

Hoe en waar kan ik dit nu nazien ?

Ik wordt dit alles met PC en dergelijke zo moe.
Ik doe nooit iets aan instellingen omdat ik er niets van ken.
En toch wijzigt - veranderd - verdwijnt er iets ???????

Flamingo :geek::devilish:
 
Google heeft zijn politiek gewijzigd - er is dus nu NIETS op je PC aangepast, wél in hun vereisten. En dat maakt nu juist dat de connectie tussen je PC en je Google Account niet meer werkt om de syncro uit te voeren.
Ik kan je spijtig genoeg niet zeggen waar het zit, want dan zou ik toegang moeten hebben tot je Google Account op je PC én op je smartphone. Je zult zelf moeten nakijken wat je moet doen in je Google Account om zowel smartphone als PC - beiden - toegang te geven je content.
 
Beste PhilipV,

Dank voor Uw uitleg.
Alles van Google werd voor mij ingesteld door een kennis, die ondertussen overleden is.
Heb de website van "Google account" gevonden en zal mijzelf daar eens in verdiepen de volgende dagen.

Dank

Flamingo :geek:
 
Beste PhilipV,

Bij nazicht van mijn "Google Account" zie ik er 2 staan :
1. mijn webadres : "mijn naam"@telenet.be
2. een ander : "een woord"@gmail.com

Welke is het verschil en voor wat wordt het 2e gebruikt ?

Flamingo :geek:
 
als je de app contact open daar op de streepje klikt
kijk daar, moet normaal zou een google account moeten staan(zie afbeelding1) als je uw contacten via google contacten beheert zoals ik doe en niet op telefeem op simkaart
hoe verander je dit (zie afbeelding 2)
maar google heeft zelf ook een google contacten app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.contacts&hl=nl


1
Screenshot_20230311_163858_Contacts.png


2

Screenshot_20230311_163757_Contacts.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan