Windows 11 computer gehackt ... !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
sinds vrijdag avond onder vind ik serieuze problemen gaande van dat de beveiliging de Malwarebytes Premium niet meer op start en dit terwijl deze wel actief vermeld staat in mijn account..
ook de verkenner laat op zich wachten en opent zeer traag of zelfs niet!
opstarten vanaf een usb opstartmedia om een verse installatie te starten gaat niet aangezien ik er geen kan aanmaken op deze pc er is hier geen andere ter beschikking .
een back-up of eventueel een kloon terug plaatsen word nefast tegen gehouden ..telkens een recovery gestart word..
de pc vernieuwen met of zonder het behoud van .. kan gestart worden maar word dan tegen gehouden aangezien de pc dan gewoon bevriest en niets meer mogelijk is !
een systeemherstelpunt terug plaatsen is niet mogelijk om dat deze zonder meer verwijderd werden ..
vanaf een avg resceu cd opstarten kan maar deze kan geen online update's ophalen bijgevolg word en kan er geen scan uitgevoerd worden .. buiten Windows om .
de Ofline scan van de Defender is niet op te starten als ook geen enkele andere scan optie's .

*concreet ik dien voor een verse installatie te gaan wil ik de computer normaal kunnen gebuiken ..
*de usb stick's die aangesloten worden worden zelfs niet meer vermeld in de verkenner .. terwijl deze via het bios nog wel gewoon genoemd worden !

de Malwarebytes support bieden me geen oplossingen aan .. want al hetgene wat zij me al hebben laten doen hielp tot op heden niets ..
ik dien echt een verse installatie te doen van deze aangepaste Windows 11 .. maar kan me deze dus niet aanmaken omdat telkens ik Rufus start deze stop gezet word van uit Windows beveiligingscentrum waar ik niet meer in kan !

waarschijnlijk is dit mijn eerste en laatste bericht hier ..afhankelijk wat de computer me nog toelaat !
 
Ik had recent ook slechte ervaringen met Malwarebytes. Heeft mijn PC zodanig "extra beveiligd" dat ik zelf geen aanpassingen meer kon doen, geen instellingen kon veranderen in Defender etc...
En zelfs na verwijderen van MB kon ik onmogelijk nog de controle terug krijgen.

Werd ook een verse installatie. Van MB blijf ik nu vér vanaf !
 
goe gedacht van u Aardbei maar daar had ikzelf al aangedacht ..echter vergeten te vermelden !
*de adw cleaner geeft je na de scan de mogelijkheid om de Malwarebytes Premium te gebruiken voor een proefperiode van 14 dagen ..
doch tijdens deze optie van installeren gaf deze ook hier weer mislukt aan !

Malwarebytes is nu al ruim 2 u 14 minuten bezig , deze heeft nog niets te melden !

Ashampoo_Snap_zondag 30 juli 2023_13h43m21s_001_.jpg
 
heb er hier eentje liggen ... ook daarvan is niets te voorschijn gekomen d.w.z. je kan er van opstarten en zie het beginscherm ..thats all.. verder gaat deze niet en heb zeker lang genoeg gewacht in de hoop enig vooruitgang te zien doch verder gebeurde er niets !
 
tijdens het scannen van Malwarebytes kon ik de pc probleemloos gebruiken , echter van het moment de scan gedaan was was de pc wederom niet meer te gebruiken alles verliep traag , de verkenner was niet meer te gebruiken !
ben juist naar het bedrijf geweest van mijnezoon om me daar een usb stick aan te maken ..
ik zal eerst deze online scanner gebruiken doch denk ik dat er een kwaadaardig script er de oorzaak van is en dat deze zich tijdens het scannen anders voor doet zodat deze niet gevonden word.. denk dat een verse installatie zich opdringt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan