Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Code 800736B3 -Wil geen updates installeren

Windows 7professional 32 bits – SP1

KB3031432 >Mislukt
idem voor KB3004375 + KB 3035131 + KB 3046049 + KB3033929
Telkens mislukt, computer afleggen installeert deze 5 updates maar na opnieuwop te hebben gestart zijn ze niet geïnstalleerd
Na zoeken op het www opdracht sfc /scannow uitgevoerd in veilige mode


Diagnose:
Er zijnbeschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.De details zijn opgenomen in CBS.log
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.Log

Bestand openenlukt niet (Toegang geweigerd)
Kopie gemaaktvan bestand (122MB) en geopend.
Gezocht naar“cannot repair” en het volgende gevonden:

Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:16{8}]"msjh.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-MicrosoftJhengHei, Version = 6.1.7600.16385, pA= PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:14{7}]"mip.exe" ofMicrosoft-Windows-TabletPC-MathInputPanel, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Font Aparajita reeds verwijderd enterug geïnstalleerd zonder resultaat.

De mip.exe fout was er eerst nietdeze is pas gekomen nadat is volgende handeling had uitgevoerd:
Start een cmd-prompt op "Alsadministrator "
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv
klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution
enklik op enter
geef als laatste net start wuauserv
in en klik op enter .

nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdrachtom te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .


Reeds scan uitgevoerd metmalwarebytes en CCleaner en alle problemen opgelost.

Is een PC waarvan ik geencd’s heb.
Er staan een aantalprogramma’s op geïnstalleerd dat ik niet wil verliezen en waarvan ik deinstallatie software niet heb, dus 7 volledig opnieuw installeren is geenoptie.

Iemand een (mogelijke)oplossing?
 
PC is eenlaptop van het werk (welke ik ook enkel voor het werk gebruik)
Deze heb ikeen tijdje geleden gekregen omdat mijn oude XP het begeven had.
Deze Sevenwas vroeger al eens gebruikt geweest door een nieuwe (ondertussen ex) collega.
Toen ikkreeg heb ik al mijn eigen software proberen te installeren en updates uit tevoeren.
Toen hetupdaten niet lukte heb ik hulp gezocht.
Terugdraaiennaar een herstelpunt voor het probleem aanwezig was heb ik niet. (probleem wasreeds aanwezig toen ik de pc kreeg)
Ondanks ikhet toestel niet graag terugbreng naar de verkoper waar ons bedrijf destijdshet toestel gekocht heeft, en ook alle pc’s aan koopt zie ik geen andereoplossing.
Ik had graagzelf een oplossing gevonden maar zoals ik reeds aangaf heb ik geen enkele cd omalle andere software legaal te installeren.
Toch bedanktaan iedereen die meezocht naar een oplossing!
 
nu geef je eigenlijk al te kennen dat je dus niet de beheerder bent zoals ik reeds meegedeeld had in bericht #7
het gaat hier dus om een laptop van het werk en vervolgens zal er dan gewerkt worden met beperkte rechten ....

*hier zomaar een andere Windows op zetten wel ik denk niet dat dit kan ... of mag gedaan worden , het blijft er eentje van je werkgever ....
ooit dien je deze dan ook terug in te leveren !
 
nu geef je eigenlijk al te kennen dat je dus niet de beheerder bent zoals ik reeds meegedeeld had in bericht #7
het gaat hier dus om een laptop van het werk en vervolgens zal er dan gewerkt worden met beperkte rechten ....

*hier zomaar een andere Windows op zetten wel ik denk niet dat dit kan ... of mag gedaan worden , het blijft er eentje van je werkgever ....
ooit dien je deze dan ook terug in te leveren !

@Qtex, toch ben ik de beheerder van de pc en heb ik administrator rechten zoals dit zo mooi heet.
Het is niet omdat het een pc van het werk is dat je geen volledige toegang kunt krijgen.
Of ik mijn laptop ooit zal moeten terug inleveren is zeer onwaarschijnlijk, ik heb het in ieder geval nog nooit moeten doen (maar ik maak er ook geen misbruik van), is een vertrouwenskwestie…
 
het is zeker een vertrouwenskwestie ...
waarom dat die betreffende update niet wilt lukken is me dan ook een raadsel ?
tevens vraag ik me dan ook af of het enkel maar om deze update gaat ...op dit moment !
eerder gaf je al aan dat er een paar dus wel gelukt waren ...
 
Heb je al eens de Windows Update tijdelijk stop gezet bij Windows Services.
En eens de volledige map SoftwareDistribution verwijderd.
Wel nadien Windows Update terug aanzetten.
Als je uw PC nadien terug opstart wordt de map vanzelf opnieuw aangemaakt.
Dan ga je dit zien.
Probeer dan nog eens naar Windows updates te zoeken.

Windows Updates.PNG
 
Heb je al eens de Windows Update tijdelijk stop gezet bij Windows Services.
En eens de volledige map SoftwareDistribution verwijderd.
Wel nadien Windows Update terug aanzetten.
Als je uw PC nadien terug opstart wordt de map vanzelf opnieuw aangemaakt.
Dan ga je dit zien.
Probeer dan nog eens naar Windows updates te zoeken.

Bekijk bijlage 13963

Getest maar lukt ook niet, zit nu binnen bij de computerwinkel.
Bedankt aan iedereen voor de tips.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan