Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Code 800736B3 -Wil geen updates installeren

Windows 7professional 32 bits – SP1

KB3031432 >Mislukt
idem voor KB3004375 + KB 3035131 + KB 3046049 + KB3033929
Telkens mislukt, computer afleggen installeert deze 5 updates maar na opnieuwop te hebben gestart zijn ze niet geïnstalleerd
Na zoeken op het www opdracht sfc /scannow uitgevoerd in veilige mode


Diagnose:
Er zijnbeschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld.De details zijn opgenomen in CBS.log
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.Log

Bestand openenlukt niet (Toegang geweigerd)
Kopie gemaaktvan bestand (122MB) en geopend.
Gezocht naar“cannot repair” en het volgende gevonden:

Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:16{8}]"msjh.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-MicrosoftJhengHei, Version = 6.1.7600.16385, pA= PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" ofMicrosoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Cannotrepair member file [l:14{7}]"mip.exe" ofMicrosoft-Windows-TabletPC-MathInputPanel, Version = 6.1.7601.17514, pA =PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS,PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral,PublicKey neutral in the store, hash mismatch

Font Aparajita reeds verwijderd enterug geïnstalleerd zonder resultaat.

De mip.exe fout was er eerst nietdeze is pas gekomen nadat is volgende handeling had uitgevoerd:
Start een cmd-prompt op "Alsadministrator "
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv
klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution
enklik op enter
geef als laatste net start wuauserv
in en klik op enter .

nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdrachtom te gaan zoeken naar updates ..
indien deze gevonden worden zullen deze ook geinstalleerd worden .


Reeds scan uitgevoerd metmalwarebytes en CCleaner en alle problemen opgelost.

Is een PC waarvan ik geencd’s heb.
Er staan een aantalprogramma’s op geïnstalleerd dat ik niet wil verliezen en waarvan ik deinstallatie software niet heb, dus 7 volledig opnieuw installeren is geenoptie.

Iemand een (mogelijke)oplossing?
 
Had terug 7 updates gevonden maar wilde deze niet installeren.
Ondertussen memory.dmp hernoemd naar old.memory.dmp.old en pc opnieuw opgestart.
Daarna terug WindowsUpdateDiagnostic uitgevoerd en alle problemen heeft hij gerepareerd.
Nu terug gezocht naar updates, terug 7 gevonden.
Deze probeer ik nu terug te installeren.
Ik hou je op de hoogte!
Alvast bedankt voor de hulp.


Helaas, wil nog steeds niet updaten.
Ik zoek nog verder naar oplossingen.
Al zijn tips altijd welkom!
 
en welke foutmelding heb je nu !

Terug WindowsUpdateDiagnostic uitgevoerd en foutmelding:
"problemen met het installeren van recente updates > NIET OPGELOST"

Updates gezocht terug melding 7 updates niet geïnstalleerd.
Code 800736B3

Nog steeds melding (wanneer ik sfc /scannow uitvoer) err zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden hersteld. De details zijn opgenomen in CBS.log
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.Log

Wanneer ik het bestand open (kopie want originele kan ik niet openen) nog steeds melding
Cannotrepair member file [l:22{11}]"aparaji.ttf" of Microsoft-Windows-Font-TrueType-Aparajita
 
ScreenHunter_85 Mar. 16 15.02.jpg
 
Bestandgedownload en geïnstalleerd (heeft enkel KB947821 geïnstalleerd)
Daarnaupdates laten uitvoeren maar wil deze nog steeds niet installeren.
WindowsUpdateDiagnosticlaten lopen geen probleem gevonden
Zoek naarupdates en laten installeren maar zijn nog steeds niet geïnstalleerd.
Fixit latendraaien en daarna terug gezocht achter updates zelfde resultaat
Terug WindowsUpdateDiagnosticlaten lopen nog steeds geen probleem gevonden.
Maar wil nogsteeds niet updaten :-(
Nog tips?
 
Update:
PC heropgestart, Aparaji.ttf opnieuw geïnstalleerd, (wegens melding in sfc /scannow)
Updates willen nog steeds niet installeren.
WindowsUpdateDiagnostic laten lopen 3 onopgeloste problemen gevonden
2x problemen met installeren van recente updates
1x 0x80246008
 
Fixit van Qtex laten draaien zonder succes.
Alle Aparaj*.* die ik kon verwijderen verwijderd, gezocht in het register en alles met apparj verwijderd.
Opnieuw update laten doen zonder succes.
Opnieuw opstarten en fonts van LUC opnieuw geinstalleerd, update lukt nog steeds niet.

Herinstallatie?
Heb geen originele CD's en wil ook huidig geïnstalleerde programma's niet verliezen.

Tips?
 
sorry ik weet het niet meer !
das dan ook de reden dat ik een nieuwe instal aanbeveelde ...
maar dacht nu pas aan het terug zetten van een herstel punt van voor dat het probleem aanwezig was !
of indien jij je voorzorgen neemt en 1x /maandelijks een image aanmaakt van je systeem dan kun je ook een image terug zetten ...
**echter heb ik zo het vermoeden dat je geen van beiden heb ....dus geen herstelpunt en geen image ( systeemkopie ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan