Windows 10 bookmarks overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik heb hier al ergens mijn onderwerp ten berde gebracht maar vind het niet,
ik kan mijn bookmarks van mijn ene laptop niet naar de andere overzetten alleen de laatste 30 staan erin

ik heb het al met mijn firefox account gedaan, en op syns geklikt dit heeft lang geduurd maar het ging niet
Qtex zei het te doen met exporteren naar een usb en dan zo importeren via de usb ging ook niet

nog suggesties?
 
als ik een handmatige reservecopie maak dan krijg ik inderdaad een kladblok met de extensie bookmarks-2019-07-09.json




is dit een goede manier, ik ga deze avond eens proberen op de andere pc, synchroniseren gaat niet zoals al eerder gezegd de laatste 30 staan erin, je zegt het staat tussen je berichten maar bij mij staan er maar 9 berichten in??
 
Laatst bewerkt:
Bij Chrome kan je een account aanmaken, Als je dat gedaan hebt en je logt dan op een ander toestel in met je login heb je al je bookmarks zo terug. Mijn vraag had ik toen ook gesteld. Kan dit ook bij Firefox, of zijn ze zo ver nog niet bij Firefox? Dit is namelijk super handig en je hebt al je tabladen bij de hand altijd. Geen gedoe, juist inloggen en je hebt alles bij de hand, ook je zoekgeschiedenis en zo. Kortom je doet verder waar je met je ander toestel gestopt bent. Ik gebruik dit op mijn netbookje en op mijn Smartphone op dezellfde account en ik doe dus gewoon verder waar ik gestopt was.
Dus als je een account kan aanmaken doe dit dan, want dit is super handig. Denk wel dat dit een beetje gelijk zal lopen als op Chrome. Maar met Firefox heb ik geen ervaring.
 
had op de ene laptop een account met een email adres op de andere laptop stond een account met een ander email adres,
heb de accounts dezelfde gemaakt en dan gesynchroniseerd maar alleen een 20 tal zijn overgekomen
??
 
zal straks een zien, maar je kan toch alleen maar naast je email adres op de twee circulerende pijltje klikken om te synchroniseren
je kan toch niet zien wat aangevinkt is
 
dit bedoel je toch nietwaar, ziet er toch goed uit of niet

5d262c27675a7-is_het_dit_dat_je_bedoelt.png
 
Ik heb zelfs nog minder aangevinkt ,open tabbladen-geschiedenis en add-ons is niet aangevinkt bij mij , raar dat het bij u niet lukt , maar ik zou niet weten hoe dat komt ,ik heb 2 laptops en een pc waar alles hetzelfde is , doe firefox eens gelijktijdig open op alle pc 's misschien lukt het dan , ik heb anders geen ander idee .
 
Laatst bewerkt:
je zei eerder een firefox account te gebruiken echter ben je niet aangemeld ..
ik daar een tegen ben dus wel aangemeld en vervolgens zie je mijn gebruikersnaam ..
als ook mijn email adres (deze werd hier nu onherkenbaar gemaakt )
*bij u echter staat er helemaal niets vermeld

ter vergelijking ..
240591
 
Ik heb zelfs nog minder aangevinkt ,open tabbladen-geschiedenis en add-ons is niet aangevinkt bij mij , raar dat het bij u niet lukt , maar ik zou niet weten hoe dat komt ,ik heb 2 laptops en een pc waar alles hetzelfde is , doe firefox eens gelijktijdig open op alle pc 's misschien lukt het dan , ik heb anders geen ander idee .

zal ik even proberen, laat jullie iets weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan