Windows 10 firefox bookmarks overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
ik wil mijn bookmarks van firefox van de ene pc overzetten naar een andere pc ik ga naar de instelling alle bladwijzers tonen
dan naar importeren en reservekopie maken
ik klik erop en dan neem ik de optie bladwijzer exporteren naar html
dan krijg ik bookmarks.html
dan zie je op mijn bureaublad een firefox icoontje, als je erop dubbelklikt dan open zich dit en zie ik al mijn bookmarks
maar als ik op de andere pc dan op dezelfde wijze gewoon klik op importeren dan staan ze niet in mijn bookmarks
wat doe ik verkeerd?
 
Kan je net als bij Chrome geen account aanmaken en dan is het gewoon een kwestie van inloggen en alle bladwijzers staan er in een fluitje van een cent net zoals jij het gezet hebt bij je vorige pc
 
je dient al zeker niet te kiezen voor een reserve kopie maar enkel voor de optie bladwijzer exporteren naar html
deze zet je vervolgens op een usb stick..
sluit de usb stick vervolgens aan op de andere pc waar dus ook de firefox aanwezig is ..en kies vervolgens voor het importeren van bookmarks …navigeer naar deze usb stick en selecteer deze dan ..
*standaard slaat firefox de html bookmarks op in de download map jij dient zelf de usb stick aan te geven .
 
ja je kiest exporteren maar je sla deze vervolgens op op een usb stick om daarna deze te importeren in de Firefox van je ander systeem ..
dacht dat ik het duidelijk genoeg omschreven had in het voorgaande..
 
weet ik maar klik ik eerst op alle bladwijzers of op een van onderstaande opties
5d189a3838caf-firefox.jpg



want in de map bladwijzerbalk staat er niets
in bladwijzer menu staan ze bijna allemaal
en in andere bladwijzers staan er een 15 tal, vanwaar die komen weet ik niet
zet ik mijn cursor op alle bladwijzers of bladwijzermenu, dit bedoelde ik
sorry voor het misverstand ben er niet goed bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan