Bewerken register uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de sticker onder me laptop is het serie nummer anders dan wat het programmaatje aangeeft op me scherm

Dit is het begin van het serienummer van het programmaatje 6GF36
En dit is het begin van de sticker 7TRP8
 
smakkelijk ...
ok dus je heb de orgineelle activatie gegevens ...
je kan nu ofwel de cd van u gebruiken om de windows bestanden te herstellen : of gebruik je de cd van uzelf om een volledig ge nieuwe instal te doen ..echter in beide gevallen heb je dus 3mogelijkhedan ..
dit zijn
1.. het lukt je om van af dan ook om in het register te komen
2.. het lukt je dus duidelijk niet wat er dan op wijst dat deze optie niet aanwezig is TENZIJ je je steeds aanmeld met het verborgen admin account (werkwijze van eerdere poging)

3de optie ik maak je een iso aan van jouw gebruikte versie , deze brand je op een schijf en gebruik je om een herinstal te doen , deze activeer je dan met je eigen key
 
kopieer ze naar een map op je externe schijf: daar weet ik zo niets voor ..sorry
desnoods print je ze uit
opmerking ..waarom meld je je gewoon niet aan bij de verborgen admin indien je iets wilt wijzigen , je weet hoe je er komt zie voorbereiding !! en wil je deze dan uitzetten vervang je YES door NO
dan geraak je zeker géén mails kwijt ( this maar een gedachte )
 
Hoi qtex,

waarom meld je je gewoon niet aan bij de verborgen admin indien je iets wilt wijzigen

Ik heb die optie gedaan wat je zei en dat werkt ook wel goed, dus alsnog bedankt voor het helpen van mijn klacht.

Gr Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan