Windows 10 PDF document bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik heb een factuur gescand en opgeslagen.
Maar ik zou verscheidene delen uit die gescande factuur willen onleesbaar maken door deze delen te kleuren, zodat die niet kunnen gelezen worden.

Vroeger had ik een zeer goed PDF programma - ePapyrus 5.1- waar er zeer veel mee kon bewerkt worden (en dan nog gratis ook).
Maar door een crash van mijn PC en herinstallatie van alle programma's, kan dit programma niet meer geïnstalleerd worden.
Het openingsdeel blijft haperen.

Kent er iemand een PDF programma waarmee ik mijn vraag toch kan verwezenlijken ?

Flamingo
 
probeer het eens met het gratis PDF Eraser
*let op heb deze dus nooit zelf gebruikt weet dus niet of deze aan je eisen voldoet ..maar wat ze daar neer schreven zag er na het lezen er toch veel belovend uit .
lees het zelf maar eens door voor je tot de download over gaat ..
 
Als het alleen om bepaalde tekst te kleuren gaat kan dit online met LightPDF: https://lightpdf.com/nl/ Dan hoef je geen progjes te gaan installeren.

Upload het pdf bestand. Kies een kleur en dan linksboven met het potloot streep je de tekst zwart , daarna rechtsboven op het opslaan pictogram.
Het pdf wordt nu geconverteerd en daarna kun je het opslaan.
 
Beste Lange Pier,

Kan U mij wegwijs maken in Uw melding :" Windows logboeken of er bijstaat waarom de prog niet geherinstalleerd wil worden, "

Flamingo
Bij Windows, systeem en applicaties eens kijken of er iets over te vinden is.

Mogelijk op te lossen;
Kijk ook eens bij de probleem oplossers van W10 zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan