Bewerken register uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok Qtex ik ga dat ook doen vandaag maar eerst weer even werken en dan weer de pc, je hoort weer van mij of dat gelukt is.

Gr Rob
 
succes ermee
die NOTE : wil je de andere gebruikers ook de volledige toegang verlenen , dan dien je dit voor elk account toe te passen...

heb ik eigenlijk op de verkeerde plaats neer gezet en dit is verwarrend want deze zou van boven in het topic moeten staan , ga dit ook effe aanpassen ...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Qtex,

Helaas het is niet gelukt, ik kan bepaalde dingen niet aan of uitvinken, en ik krijg ook me administrator niet weg met opstarten.
Misschien heb je nog een idee. Dus ik kan nog steeds niet regedit gebruiken.

Alvast bedankt voor de genomen moeite, en misschien heb je nog een ingave.

Gr Rob
 
vraagje ..betreft het hier een legaal aangekochte OS of eerder een gedownloade versie ...niet dat het me iets uitmaakt ...
maar indien je een gedownloade versie heb ...dan kan het dus zijn dat de uploader ervan deze zodannig bewerkt heeft en dat deze optie dus om in het register wijzigingen te kunnen doen uitgezet heeft ...
ja dit kan wel degelijk ...dit is mogelijk met het schript te bewerken via RT7lite of Vlite met de WIM filter ..

indien je een gedownloade versie gebruik , dan zou het mogelijk zijn dat deze ook zodannig bewerkt is ; door de up-loader dat er persoonlijke gegevens naar hem toe gestuurd worden , zonder dat jij ,je hiervan bewust ben .

de werkwijze die ik hier neer gezet heb , deze werkt wel degelijk ...
eerder in dit topic heb ik ook al iets geplaatst om rechten toe te eisen ..
ander vraagje kun je beschrijven /desnoods met prints waardat je vast loopt .

WIL JE DIT ADMINISTRATOR ACCOUNT TERUG VERWIJDERDT HEBBEN
dan voer je de opdracht regel in de opdracht prompt terug uit maar type dan de volgende commando ..
Net user administrator /active:no
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb de laptop nieuw gekocht en daar zit win7 al op geinstalleerd. ik heb het bij saturn gekocht in zaandam het is een show model maar dat maakt mij niet uit het scheeld wel 200 euro.
alleen een nadeel is dat er ook saturn in verwerkt is en dat weet ik ook niet te verwijderen, ik heb al een keer opnieuw geinstalleerd maar dan bkijft dat saturn er ook in.
Dus dan zal er wel in gekloot zijn door saturn.

ZET HET VINKJE UIT bij de opties voor de installer genaamd '" MACHTIGINGEN WIJZIGEN" en "EIGENNAAR WORDEN ". Dit kan ik dus niet veranderen. het staat er bij niet.

Gr Rob
 
betreft het hier een merk pc bijv : acer of hp
indien dit niet zo is : beschik je dan over een activatie key ( windows sticker ) indien zo welke versie draai je pro , ultimate , home, starter en welke bit versie 32 of x64 (86 staat voor 32 bit )
want ik vrees dat deze dan ook bewerkt werdt .. waarom vraag ik je of je een legaalle key heb .. ik kan je de iso file bezorgen van welke versie dan ook maar jij dient deze met je eigen key te activeren
deze iso file wordt door mezelf aangemaakt en zonder enige beperking ...
in princiepe doe ik hier géén enkele overtreding , omdat jezelf over de activatie key moet beschikken en deze ook moet ingeven tijdens de installatie ..
het is de key die je ingeeft welke OS er dan wordt geinstalleerd
 
Ik heb een toshiba laptop met win7 home 64 bit, en ik heb een recovery op me laptop staan en als het goed is staat de sticker onder me laptop met de code.
 
je heb een recovery ; ok maar en nu moet je eerst zeker ervan zijn dat je indien je de recovery gebruikt wel in het register kunt komen ...
stel dat je die recovery gebruikt , dan wijs je, jezelf van in het begin aan als administrator met volledige rechten ..
maak eerst een backup van je bestanden aan zodat je deze achteraf terug heb ...
of indien je een externe schijf heb maak hier verschillende mappen aan en plaatd bijv de foto's in 1 van die mappen jouw muziek dan weer in een andere enz..
geef dan ook elke map zijn eigen naam ..rechtsklik op de map van je keuze en selecteer naam wijzigen
mocht het achter af blijken dat je nog steeds hetzelfde probleem heb laat me iets weten en ik maak een iso voor je aan (zonder de sleutel want je gebruik de uwe )
 
Het komt er dus op neer dat ik de kale versie van win 7 er op moet zetten, en dan kjken of ik wel weer editregister kan gebruiken.
 
daar kom het op neer ..besef wel dat je alles kwijt ben van geinstalleerde programma's zoals office , adobe reader enz..deze dien je achter af terug te installeren .
de foto's enz kun je bewaren zoals eerder is uitgelegt .. over tuig je eerst ook of je de key terug vind op je sticker ..controleer dan of deze over een komt met die , die je op je systeem terug vind ..

je zou ook dit tooltje kunnen gebruiken om jouw sleutel weer te geven http://www.pctuts.be/downloads/portable-42/magical-jelly-bean-keyfinder-versie-1-51-1273/
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat voor een laptop ik heb maar dit is wat ik krijg te zien na het proggie voor me serienummer Error locating xpkey.txt.wat een troep is het ook dat windows.
 
verklaar je nader ...
de product SLEUTEL is 25 getalen /cijfers lang
de product ID is 18 cijfers /letters lang
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan