Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

Hoi, Wat is een goed anonieme browser, ik heb al gehoord van duckduckgo, maar ik heb iets gelezen van nog een betere maar helaas vergeten. Kent...
Antwoorden
44
Weergaven
867
  • Gesloten
Ik had Malwarebytes free geinstalleerd en daardoor werden een aantal funkties van Windows Defender overgenomen en zag ik in de Instellingen items...
Antwoorden
43
Weergaven
2K
  • Gesloten
gisteren las ik ergens dat de uitrol in oktober zou plaats vinden ,doch de insiders zouden deze al in gebruik kunnen nemen .. zo heb ik ook deze...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een Dell Optiplex 7410 en heb sinds vorige week dit probleem voor. Deze pop-up verschijnt als er updates van drivers zijn, of hij een...
Antwoorden
37
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik heb een Lite versie van Windows 11 kunnen bemachtigen voor mijn oude Dell Lapptop. Helaas voor mij is die Lie versie in het...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
het Media Creation Tool 11.exe is ter beschikking gesteld ... https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2156295 *het is niet aanbevolen om te gaan...
Antwoorden
37
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hello, Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers (y) Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen...
Antwoorden
37
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds enkele weken heeft mijn zus een nieuwe laptop. Een Lenovo. Gekocht in Electro depot Kuurne (Kortrijk). Als ze mail krijgt, krijgt ze altijd...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
How You can upgrade to Windows 11?: 1. Go to Create Windows 10 installation media and Create ISO...
Antwoorden
36
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste , Kan iemand mij advies geven of ik de juist volgorde doe. Nu heb ik mijn bios vorige keer geupdate naar versie 3604 , ik wil graag weten of...
Antwoorden
35
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan