Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

A
  • Gesloten
Hr./Mevr., Ik heb mijn PC geüpgraded naar Windows 10. Ik heb problemen met internet. Bij 2 internetadapters staat een geel teken. het betreft...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
Als downloaden van de windows store niet lukt of je krijgt de foutcode 0x80080207 waardoor het ook niet lukt om te downloaden kan je je suf zoeken...
Antwoorden
25
Weergaven
5K
  • Gesloten
De volgende melding krijg ik om te downloaden, talloze zoekacties heeft tot nu toe niks opgeleverd. Moet ik dan een nieuwe videokaart of...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi Guys, lang geleden, heb nu windows 10, geen problemen mee gehad, maar hoe verwijder je nu meerdere mails in 1 x ? in de 8.1 stond er nog een...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goedemorgen! Ik heb nu 2 PC´s met W10 (1x Home en 1x Pro) Hoe kan ik het gebruik van bestanden (zoals word, foto´s e.d.) tussen deze PC´s delen...
Antwoorden
35
Weergaven
6K
  • Gesloten
Je hoeft echt niet te wachten tot je een melding krijgt dat je Win10 kunt downloaden. Ik heb op twee Pc's het gedaan zoals hier beschreven...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Reeds 4 maal geprobeerd om de upgrade van windows 7 naar windows 10 te doen.Na kopieren van bestanden krijg ik steeds dezelfde foutmelding...
Antwoorden
23
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo, ik ben op zoek hoe je Windows Hello kan gebruiken. Volgens de uitleg van Microsoft: Ga naar Start Startsymbool, selecteer vervolgens...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
  • Gesloten
Vooral in mijn afbeeldingen map is het vervelend dat als ik iets wil opslaan in die map, ik dan telkens in de eigenschappen van de...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
Een veelbesproken aspect van Windows 10 is de hoeveelheid informatie die naar Microsoft wordt gestuurd. Vaak is dat handig, want zo kunnen veel...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan