Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds paar dagen windows 10. Werkt redelijk goed.
Ik heb echter probleem met regelmatig verschijnen van probleem met compatibiteit van ONECLIKCSTRARTER.
Dit is een onderdeel van Tune Up Utilies 2012.
Kan ik dit onderdeel eventueel veilig verwijderen.

ik krijg steeds volgende melding:

Het programma wordt in compatibilteismodus gestart.

Ik heb licentie van Tune up 2012 maar Update naar 2015 moet opnieuw aangeschaft worden. Omdat dit ongewenste nevenwerkingen kan veroorzaken moet u de compatiliteitsinstellingen deactiveren
Moet de toepassing toch gestart worden.
ja nee

Wie weet hier oplossing voor.?
 
En oplossing is hier niet voor, omdat TuneUp Utillities 2012 verouderde software is voor Windows 10.
Tenzij AVG ( inmiddels de makers van Tuneup ) deze oude versie nog een update gaat geven, maar dat zie ik niet meer gebeuren.

Ik zou het ook afraden om verouderde opschoon / reparatie software te gebruiken met een nieuwe besturing. Zeker in dit geval als het niet compatible is.
Het risico is dat zo'n programma dan meer kwaad dan goed zou kunnen doen. Zowiezo altijd voorzichtig zijn met opschoonprogramma's.
 
Dat staat er nu bij AVG PC TuneUP:

NIEUW!
Eén abonnement. Altijd up-to-date
We geven u automatisch verbeteringen en nieuwe functies. In plaats van u elk jaar te laten wachten op één grote release, ontvangt u nu automatisch updates van ons. Dat is ook de reden dat we het jaartal uit onze productnamen hebben verwijderd. Als u geabonneerd bent op AVG PC TuneUp, bent u altijd up-to-date. En nieuwe functies? Ook die ontvangt u automatisch.

Maar de prijs voor 1 jaar is 29,99 €
Voor 2 jaar is 44,99 €
AVG PC TuneUp | Een schonere, snellere pc | Gratis downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan