Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Vandaag eens een upgrade gedaan van een legale Windows 7 Home naar Windows 10 op een test pc. Ik kreeg een Windows old map die met geen...
Antwoorden
40
Weergaven
9K
  • Gesloten
Ondertussen draait Windows 10 hier op 2 pc's upgrade van W7 en W8. Draait prima ... maar ik vind het wel 'straf' bij installatie (upgrade naar...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
  • Gesloten
kreeg net melding dat mijn firewall bovenstaand heeft tegen gehouden ( voor de 2e keer ) Is dit een toepassing die ik nodig heb ( missende of...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hi, Ik heb al een tijdje windows 10 Home,upgrade van windows 7, in windows 7 heb ik ooit een netwerk gemaakt, als ook een thuisgroep ,een...
Antwoorden
9
Weergaven
4K
  • Gesloten
geen vraag maar een ervaring .... Gisteravond ineens viel internet uit, of heel slecht bv startpagina werd wel geopend maar ik kon geen verdere...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb verschillende tegels in mijn start menu staan die verwijzen naar o.a. mappen in verkenner en o.a. onderdeel google. Nu zijn die tegels bijna...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Kan ik het programmaatje " Ghostery " ook installeren in Windows 10? Alvast bedankt Swatjen
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb hier gelezen dat windows defender zeker zo goed is als avg betalend ( die ik heb) en daardoor avg verwijdert en defender actief gezet. Voor de...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Laatst pc van w 8.1 naar w 10 en laptop van w7 naar w 10 upgrade gedaan alles werkt goed op 1 probleem ik kan niet op de website van pctuts komen...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
Nadat windows 10 deze nacht automatisch uitschakelde (wss update) herkent hij mijn paswoord niet meer. Veilige modus kan ik ook niet opstarten...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan