Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Het upgraden van Windows 8.1 naar Windows 10 Pro is probleemloos gegaan. Wel zijn de icoontjes op het bureaublad verdwenen. Hoe kunnen deze terug...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds 1 maand overgegaan naar Windows 10. Na enkele dagen problemen die maar niet opgelost geraken en dit wordt steeds erger(=trager). De...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Windows 10 home (upgrade win7) op pc X64 processor Skype start op en ik log in alles werkt, ik doe mijn ding en sluit af. Bij opnieuw openen...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
In store blijven er 2 apps staan die niet volledig gedownload werden. Het gaat om 2 spelletjes Tetris. Normaal gratis. Het downloaden is gestopt...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
is het mogelijk om te updaten van windows vista naar windows 10 zo ja hoe krijg ik het voor elkaar een vriend zegt van wel en ik denk dat het niet...
Antwoorden
1
Weergaven
884
  • Gesloten
Hallo,ik heb een vraagje nl het volgende: Ik heb een Asrock Z97 Extreme6 moederbord,dit is een mobo met een UEFI Bios,nu wil ik op mijn computer...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Gratis de volledige versie Ashampoo ® AntiSpy for Windows 10 link letop je dient nadat de installatie opgestart is je te registreren om de...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Bij mijn broer is Windows 10 geïnstalleerd. Op zijn C schijf staat een map met een hele lange naam. De naam bestaat uit allerhanden letter en...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Geen vraag dus, maar voor wie wil werken (ongeveer) als Windows 7 is er nu: Classic Shell - Start menu and other Windows enhancements Niet dat ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag of 10 win10 op de laptop staan,alles werkt top,enkel gisteren,stroom viel uit,start nadien hem weer op,en nu krijg ik het startmenu niet mer...
Antwoorden
11
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan