Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik bezit een nieuwe laptop waar ik ook het icoontje voor W10 heb staan.
Maar door talrijke moeilijkheden met programmas en telkens een zwart scherm waarin ik niets meer kan doen, heeft de firma van mijn laptop mij het volgende laten weten :
***********************************************************
In dit geval verwacht ik dat het scherm zwart werd door updates van Windows. Dit had niet afgebroken mogen worden. Ik verwacht dan ook dat u daardoor nu problemen heeft met uw notebook.

U kunt de onderstaande stappen volgen om een recovery uit te voeren.

*Maak een backup van uw data alvorens u een recovery uitvoert, tijdens de recovery wordt alle data namelijk gewist.*

1. Zet het notebook uit
2. Zet het notebook aan en druk gelijk herhaaldelijk op F9
3. U komt nu in het recovery menu, vervolgens kiest u Windows Setup
4. Vervolgens volgt u de stappen van de installer

Uw notebook zal naar de fabrieksinstellingen hersteld worden.
*************************************************************
Ze melden "maak een BackUp van uw data" maar dat kan ik niet daar ik steeds een zwart scherm krijg zonder de mogelijkheid van een programma te gebruiken.

Maar dan ben ik ook het icoontje kwijt voor de installatie van W10.
Ik was toch zinnens van W10 te installeren deze winter.

Hoe kan ik dan W10 nog installeren zonder het icoontje te gebruiken ?
Kan die gedownload worden van de officiële website ?
Is die dan ook nog gratis (daar ik origineel W8.1 had) ?

Graag een tip vooraleer ik die "recovery" doe.

Flamingo
 
om je gegevens veilig te stellen kun je met een redo cd opstarten of met een linuc cd
vervolgens dien je datgene wat je wilt veilig stellen naar een externe schijf te kopieeren ...
programma's zijn niet mee te nemen ... men heeft het hier eerder over documenten , films en muziek als ook foto's
indien je de setup bestanden heb van programma's en de licentie dan kun je deze ook best op de externe schijf bewaren .. zodoende kun je deze daarna weer installeren ..

indien je nu dus een fabrieksinstelling ga gebruiken dan word deze ook weer geactiveerd ...
wil jij daarna upgraden zonder eerst de 200 Windows 8.1 update's te installeren dan kun je best het Media Creation Tool gebruiken om de Upgrade iso Windows 10 op te halen .

hier vind je het 32 bit tool .

en hier is de 64 bit versie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan