Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Bij mijn broer is Windows 10 geïnstalleerd. Op zijn C schijf staat een map met een hele lange naam. De naam bestaat uit allerhanden letter en...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Geen vraag dus, maar voor wie wil werken (ongeveer) als Windows 7 is er nu: Classic Shell - Start menu and other Windows enhancements Niet dat ik...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag of 10 win10 op de laptop staan,alles werkt top,enkel gisteren,stroom viel uit,start nadien hem weer op,en nu krijg ik het startmenu niet mer...
Antwoorden
11
Weergaven
6K
  • Gesloten
Beste Ik hoop dat je deze email goed mag ontvangen. Sinds ik Microsoft Edge ( Windows 10 ). werkt mijne Garmin Communicator Plug-In werkt niet...
Antwoorden
6
Weergaven
5K
  • Gesloten
Mijn vriend is hier met zijn laptop. Heeft sinds gisteren er Windows 10 op staan. De klok die normaal linksonder staat is niet meer ter zien. Ik...
Antwoorden
3
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb gelezen dat Android apps zouden kunnen draaien onder Windows 10. Ik dacht ook te lezen dat Windows 10 op een Android Device zou...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Windows 10 is probleemloos geinstalleerd. Maar heb ondertussen een systeemherstel gedaan (ook binnen Win10) naar 2 dagen geleden. Zag dat het...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Met windows 7 kon ik moeiteloos verbinding maken vanuit tablet. Nu vind hij de pc, maar kan geen verbinding maken. Het adres is juist maar er...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
Waarom duurt het zo lang voordat windows-10 afsluit. Is er een manier om dit te versnellen? Of kan ik ergens iets instellen dat het sneller gaat...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Een goeie avond, Bij het upgraden van een laptop met w7 (sp1) kreeg ik op het einde van de upgrade een blauwscherm en de melding: system thread...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan