Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Vanaf windows 10 heen schijfkopie meer mogelijk ! Ik weet hoe het moet, ook dt het niet meer automatisch in windows 10 lukt .Verschillende...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik wil voor mijn laptop een herstelschijf maken in win 10. Lijkt mij niet zo evident!-m-
Antwoorden
17
Weergaven
3K
G
  • Gesloten
Wij hebben een betaalde AVG virusscanner. Nu doet het probleem zich voor dat er een upgrade is van AVG. Als je deze binnen haalt dat heb kan de...
Antwoorden
1
Weergaven
950
  • Gesloten
Mijn outlook blijf steeds vast lopen ik moet dan even wachten dan kan ik weer verder ziggo zegt ligt aan mijn pc ???-m-
Antwoorden
0
Weergaven
747
  • Gesloten
Hallo, Plotseling blijk ik, als ik een bestand (maakt niet uit wat vooor bestand) wil downloaden, (hetzij via bijv. email, hetzij via facebook)...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Vreemde websites s komen in beeld Hoe kun je weghalen. Als t aan Windows 10 instelling of pop ups hoe moet dat
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik ben benieuwd of hier nog meer mensen een probleem mee hebben,als ik mijn computer aanzet dan krijg ik eerst het bootscherm van gigabyte, dan...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
mijn outlook loop vast in window 10 hoe kan dat ??
Antwoorden
1
Weergaven
769
  • Gesloten
Hallo, mijn vraag is als ik windows 10 op mijn Lumia 640 LTE waar nu nog Windows 8.1 op staat en plaats blijf mijn app Here Drive dan gewoon...
Antwoorden
1
Weergaven
826
  • Gesloten
hoi gisteren bracht een kennis van mij zijn laptop (om er samen eens naar te kijken voor een oplossing) tijdens het updaten is deze uitgevallen...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan