Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik heb 2 dvd-en bluray branders in mijn computer maar ik kan ze niet zien in deze pc Ze zijn wel te zien in de bios .Ik heb al via microsoft...
Antwoorden
2
Weergaven
855
  • Gesloten
Weet iemand hoe ik SyncBackFree en Stack kan laten samenwerken? Hij zet bestanden over naar Stack, maar wil dit telkens opnieuw doen.
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
wat wordt mij geadviseerd om te zetten in data schijf laat mij weten als ik op data muziek etc kan opzetten , goed idee of niet
Antwoorden
3
Weergaven
956
  • Gesloten
Bij de upgrade naar Windows 10 kan ik nog steeds verbinding hebben met de modem via kabel, maar ik kan geen draadloze verbinding meer maken. Ook...
Antwoorden
24
Weergaven
4K
  • Gesloten
kritieke fout . Startmenu werkt niet. De volgende keer als u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen Geprobeerd met taakbeheer...
Antwoorden
14
Weergaven
5K
  • Gesloten
Tijdens het scrollen of typen blijft regelmatig scherm gedurende een 20 tal seconden hangen .Cursor gaat dan niet verder. Het is PC van mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb nog OneDrive nog van toen ik nog een Windows phone had ,en die staat wel in de verkenner. Toekomst van informatica is veel via in the cloud...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na de jubileum win 10 update kan ik sommige programma's niet meer opstarten deze zijn " tom tom connect - slow pcfighter - basecamp " krijg...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo,ik heb een nieuwe laptop gekocht en daar staat de probeerversie van Norton op ,maar nu zie ik dat ik hem in orde bracht dat ik per ongeluk...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
penninck.j
P
  • Gesloten
Ik wil in edge adblock plus als extentie maar kan deze niet uit de store downloaden.Ik krijg de melding dat ik een nieuwe app nodig heb om iets te...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan