Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een update gedaan met media creation tool van de site microsoft ik heb nu versie 15063 build 15063.maar microsoft Edge werkt niet kan niet scrollen en geen feed openen wat is er fout.wie kan mij helpen.
gr theeke
 
hoi qtex het is me wel gelukt de afbeeldingen die jij liet zien hoe dat het moest staan was bij mij ook zo. maar hij scrolt nog steeds erg traag en kan nog niks openen bij mijn feeds powered by msn instelling werkt ook niet.sorry voor de late reactie ben niet thuis geweest.
gr theeke
 
dus zelfs na een herstel zit jij nog met het probleem opgescheept ...
dan denk ik persoonlijk dat jij deze Windows dient te vernieuwen ... dit door de optie aanwezig in de Windows 10 >deze pc opnieuw instellen
dit kan met of zonder behoud van persoonlijke bestanden en Windows instellingen echter zullen niet alle geinstalleerd programma's behouden blijven ...
deze dien jij dan nadien terug te installeren ...
*anderzijds kan het ook zijn dat je systeem niet meer voldoet aan de vereisten om deze build te draaien ..
hoe oud is dit systeem !
 
aspire v3-731_068A_2.08 processor intel (R) pentium (R) cpu b960 2.20GHZ 2200MHZ 2 core(s) bio versie v2.08,21-08-2012
smbios-versie 2,7 ik zal eens kijken deze pc opnieuw instellen.
alvast bedankt voor de goede hulp
 
klopt dit gegeven ...acer aspire v3-731 068A want vind niets terug op de Acer site betreffende dit model ...denk dus dat het al een oud beestje betreft .
 
hallo dit moet is mijn foutje van mij. staat bij tweakers Acer Aspire V3-731-B9606G50.ikheb pc opnieuw ingestelt maar nu krijg ik een fout melding als ik een progamma wil instaleren .windows installer use source C:\WINDOWS\SysWOW64\ zit even niet mee hoor sorry.
gr theeke
 
kun je het volgende eens doen ...

Start een opdrachtprompt op als administrator ..

Geef vervolgens de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth en druk op enter

Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald hebben en zal indien er geen fouten worden gevonden het volgende scherm laten zien ..
5929343eee-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h33m32s_004_.png



Indien je dus een melding krijgt zoals hierboven mag je de opdrachtprompt sluiten ..
Er dient immers niets hersteld te worden !


Word er wel een vermelding gegeven dat er fouten zijn gevonden krijg je het volgende venster te zien ..

5921ee638b-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h31m24s_003_.png


In dat geval ga je verder met de tweede opdracht regel !

Geef deze opdrachtregel DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth in en druk op enter
Ook nu weer wacht je geduldig al ...
Beiden opdrachten samen hebben ruim 30 minuten geduurd vooralleer deze gedaan waren .
Ook deze gaat weer tot de 100% behaald is ..
En indien het geluk aan uw kant staat dat het probleem verholpen kon worden ..dan zie je het volgende scherm.

591246c7d5-Ashampoo_Snap_2015.11.13_08h26m01s_002_.png


Sluit de opdrachtprompt af en herstart uw systeem ..
Nadat je systeem herstart is kan je weer verder met hetgene wat je daar voor bezig was ..

*noteer dat ik mogelijk de rest van de dag afwezig zou kunnen zijn ...
 
hoi ik krijg error 0x800f081f
theo source files could not be found
use the source opton to specify the location of the files that are required to restore the feature.for more informaton on specifying a source location
the dism log file can be found at c:\windows\logs\DISM\dism.log
 
de foutcode 0x800f081f betekend dus dat het betreffende bestand dat in de source aanwezig zou moeten zijn dus niet gevonden word ... deze ontbreekt dus !
wat jij dient te doen indien je een Windows 10 dvd heb is deze in je drive plaatsen ..heb je géén Windows 10 dvd maar wel de Windows10.iso dan mount je deze .. om dit "mounten"te kunnen doen is het voldoende om de iso via de verkenner weer te geven m.a.w. rechts klik op de iso en kies openen met "Windows verkenner"
nu dat de iso geladen is of via de verkenner gemount word dien je in de opdrachtprompt (administrator) de volgende opdracht in te geven ...
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /source:WIM:X:\Sources\Install.wim:1 /LimitAccess
**letop: de letter X dien je te vervangen ...door de letter van je drive of door de letter dat dus je gemounte drive vermeld !
klik na het ingeven van de opdracht op enter ..
als deze bewerking dan gedaan is start je terug de vorige opdrachten uit ..
 
Laatst bewerkt:
ok succes ermee.. mocht je ooit een herinstallatie doen op deze pc vanaf de dvd dien je nooit een licentie in te geven ook al word dit 2x gevraagd ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan