Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
hoi gisteren bracht een kennis van mij zijn laptop (om er samen eens naar te kijken voor een oplossing) tijdens het updaten is deze uitgevallen...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn Laptop is Word in Windows 10 en op mijn PC in Word 2007. Hoe krijg ik beide compatibel?
Antwoorden
1
Weergaven
889
  • Gesloten
Beste mensen, Om te beginnen werk ik met Windows 10 versie Betreft updates Windows 10 Als ik de updates wil activeren doe ik dat via...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
dag , als ik de PC opstart krijg ik soms de melding dat bvb Java Plug-in uitschakelen een winst oplevert van 53 sec.bij opstarten maar mag je...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , ik werk dus nu met als hoofdmailadres met Windows Live Mail ( via Telenet ) maar ik lees een en ander dat WLM zal verdwijnen begin...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
tot een tijdje geleden kwam als ik de USB wilde verwijderen er een melding dat het o.k. was , en ook als ik en schermafbeeling ( printscreen ) had...
Antwoorden
1
Weergaven
863
  • Gesloten
ik ben Geert ( ben een nieuw lid ) en heb een probleem met mijn laptop Toshiba satelite na de update van w10 kan ik mijn pc niet meer afsluiten ...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mij lukt het niet om in Windows 10 nog beelden en muziek uit een presentatie te scheiden. Heb reeds geprobeerd om de extensie te veranderen in...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi, Terwijl ik rustig aan het werken ben op de laptop en wat surf en muziek beluister stopt plots gans het proces en kan ik niets meer doen...
Antwoorden
0
Weergaven
866
  • Gesloten
Sinds meerdere maanden is het i.p.v. Windows 7 Windows 10 geworden. Vanaf die tijd heb ik gemengde gevoelens hierover. Ik kan namelijk geen...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan