Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Goeie dag, Hele tijd geleden was ik al voor een deze laptop met blauw scherm op dit medium. Was volgens jullie een windows met bing en ik kreeg de...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Is er een manier om bij het rechts klikken op een link en kiezen voor "in nieuw tabblad openen"dat edge ook direct naar dat tabblad gaat. Bij de...
Antwoorden
2
Weergaven
978
  • Gesloten
dag , iedere keer ( nog maar een paar dagen aan de gang ) dat ik op You Tube een liedje aanklik en/of bekijk en/of download komt na afsluiten dat...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op mijn oud toetsenbord werkte de letter a of A niet meer, dus heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. Dus heb ik een nieuw bord gekocht, een...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Sinds enkele dagen heb ik als ik de browser(Firefox 51.0.1)opstart soms deze melding in mn msn startpagina: De website heeft geprobeerd...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo, laatst vooraleer mijn pc afgesloten werd zij hij ; updates bijwerken en windows afsluiten. Toen ik hem opnieuw opstart had,geeft hij enkel...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo,ik heb een klein probleempje en dat is als volg: Ik heb een ASUS A88X-Gamer moederbord en ik wil op een SSD schijfje Windows 10...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik ben mijn taakbalk kwijt waarmee ik bestanden kan opslaan zoals emails op slaan en dergelijke ? Ook heb ik een vraag met betrekking tot...
Antwoorden
0
Weergaven
715
  • Gesloten
Hallo Ik heb een probleem . Ik heb een laptop medion met window 10 op. Nu haal ik vandaag updates oop en dat heeft zo een 2 a 2.30 uur geduurd...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik wou een back-up maken van mijn systeem maar kreeg zowel van mijn gebruikelijke programma Makrium Reflect als van het in Windows ingebouwde...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan