van digibox naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
ik wil enkele reportages over autisme overzetten van mijn digibox op mijn pc. (en later op een dvd, maar dat ken ik)
kan iemand helpen?
 
ik wil enkele reportages over autisme overzetten van mijn digibox op mijn pc. (en later op een dvd, maar dat ken ik)
kan iemand helpen?

Met een digibox kunt u toch niet opnemen want deze hebben geen harde schijf.
U kunt wel een programma opnemen door middel van een scartkabel naar een dvd-recorder.
Naar uw pc zal niet gaan want deze heeft geen scart aansluiting.
 
Aangezien ts schrijft de reportages te hebben vermoed ik dat het een schrijffout zal zijn. Moet volgens mij digicorder zijn.

Betreft handleiding in #3,

7) Kanaal van Digibox zoeken op DVD
Als dat gebeurd is kies je op de DVD-recorder de zender waar je het beeld van je Digicorder op ziet.

De digicorder geeft geen signaal door via antennekabel. Dus er is geen zender.
Je hoort de scart op de digicorder "out" te verbinden met de "in" van je dvd speler. Dan het signaal van Uw dvd speler volgen op tv. Liefst via HDMI.
Let wel, als je de digicorder laat lopen, dan ook de dvd speler in opnamestand plaatsen. Na einde reportage alles op stop zetten.
Het opnametoestel kan een dvd recorder of HDD of video zijn. Het moet wel gekoppeld zijn met een scartfiche.
Denk van de laatste digicorder dat je in het menu het uitgangsignaal dan ook op scart moet zetten. Meestal staat dit op HDMI.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan